Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studie vlivu parametrů modelu na simulaci pojišťovacího nárazu vozidla
Šandera, Petr ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá základními testovacími procedurami prováděnými společnostmi Euro NCAP a RCAR. Věnuje se zejména pojišťovacímu nárazu a popisuje postup tvorby modelu, simulaci a náraz na bariéru. Zkoumá vliv změny meze kluzu, tloušťky a zpevnění materiálu deformačního členu na simulaci pojišťovacího nárazu, především množství pohlcené energie deformačním členem.
Návrh deformačního členu pro simulaci pojišťovacího nárazu vozidla
Rydlo, Tomáš ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá především základními nárazovými testy prováděnými organizacemi EuroNCAP a RCAR. Na základě předpisu RCAR pro náraz za nízkých rychlostí je pomocí virtuálních simulací navrhován nový deformační člen pro vozidlo Ford Taurus. Práce popisuje výběr, úpravu a tvorbu výpočtového modelu a simulaci nárazu na bariéru. Smyslem bylo využít reálné vozidlo, navrhnout do něj nový deformační člen, vyzkoušet různé tvarové a materiálové provedení deformačního členu a vzájemně dané varianty srovnat.
Poškození vozidel při nárazech v malých rychlostech
Holyszewská, Anna ; Kaluža, Zdeněk (oponent) ; Tokař, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá dokumentací nejčastějších poškození vozidel při malých rychlostech, tzv. parkovacích manévrech. Analýza charakteristických poškození je provedena na základě dosud publikovaných testů, uskutečněných vlastních zkoušek a rozborem reálných škodních událostí. Výsledky vlastních zkoušek jsou porovnány s postupem pojišťovny v případě potenciálního vzniku nároku na pojistné plnění. Výstupem této práce je ucelená prezentace výsledků provedených nárazových zkoušek pro využití při posuzování škodních událostí.
Poškození vozidel při nárazech v malých rychlostech
Holyszewská, Anna ; Kaluža, Zdeněk (oponent) ; Tokař, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá dokumentací nejčastějších poškození vozidel při malých rychlostech, tzv. parkovacích manévrech. Analýza charakteristických poškození je provedena na základě dosud publikovaných testů, uskutečněných vlastních zkoušek a rozborem reálných škodních událostí. Výsledky vlastních zkoušek jsou porovnány s postupem pojišťovny v případě potenciálního vzniku nároku na pojistné plnění. Výstupem této práce je ucelená prezentace výsledků provedených nárazových zkoušek pro využití při posuzování škodních událostí.
Návrh deformačního členu pro simulaci pojišťovacího nárazu vozidla
Rydlo, Tomáš ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá především základními nárazovými testy prováděnými organizacemi EuroNCAP a RCAR. Na základě předpisu RCAR pro náraz za nízkých rychlostí je pomocí virtuálních simulací navrhován nový deformační člen pro vozidlo Ford Taurus. Práce popisuje výběr, úpravu a tvorbu výpočtového modelu a simulaci nárazu na bariéru. Smyslem bylo využít reálné vozidlo, navrhnout do něj nový deformační člen, vyzkoušet různé tvarové a materiálové provedení deformačního členu a vzájemně dané varianty srovnat.
Studie vlivu parametrů modelu na simulaci pojišťovacího nárazu vozidla
Šandera, Petr ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá základními testovacími procedurami prováděnými společnostmi Euro NCAP a RCAR. Věnuje se zejména pojišťovacímu nárazu a popisuje postup tvorby modelu, simulaci a náraz na bariéru. Zkoumá vliv změny meze kluzu, tloušťky a zpevnění materiálu deformačního členu na simulaci pojišťovacího nárazu, především množství pohlcené energie deformačním členem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.