Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití alternativních distribučních kanálů v moderním retailovém bankovnictví
Janečková, Petra ; Vytopilová, Renata (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o akvizici klientů mBank prostřednictvím alternativních distribučních kanálů a jejich následné analýze. Náplní práce bude příprava a realizace marketingových kroků za účelem rozšíření portfolia klientů s podnikatelskými účty. V poslední části práce se budu zabývat navržením systému řízení vztahů se zákazníky, pomocí kterého by mohlo docházet k prohlubování zákaznických vztahů.
Hodnocení podnikatelských účtů
ŠUSTROVÁ, Lucie
Diplomová práce je zaměřena na využití metod více kritérií rozhodování, v tomto případě na podnikatelské účty. V teoretické části je popsán v bankovní systém České republiky, poté metody vícekriteriálního rozhodování. Základním cílem této práce bylo zhodnotit pořadí podnikatelských účtů z hlediska výhodnosti, které jsou nabízeny bankovními institucemi na bankovním trhu v České republice. Dílčím cílem této práce seznámit se s problematikou optimálního výběru podnikatelských účtů pro určitou skupinu spotřebitelů, což v tomto případě jsou drobní podnikatelé (živnostníci). Před výběrem nového podnikatelského účtu je třeba vždy pečlivě prozkoumat bankovní trh a jeho nabídky firemních účtů. Důležitou součástí této práce je, že klient musí zvážit své preference před použitím kvantitativních metod. V diplomové práci je také proveden průzkum zaměřený právě na hodnocení podnikatelských účtů. Následně jsou porovnávány výsledky za použití kvantitativních metod dotazníkového šetření a výsledků pro modelového klienta. V závěru obecně výsledky popisují a zdůvodňují jednotlivá pořadí bankovních produktů od nejlepšího k nejhoršímu.
Využití alternativních distribučních kanálů v moderním retailovém bankovnictví
Janečková, Petra ; Vytopilová, Renata (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o akvizici klientů mBank prostřednictvím alternativních distribučních kanálů a jejich následné analýze. Náplní práce bude příprava a realizace marketingových kroků za účelem rozšíření portfolia klientů s podnikatelskými účty. V poslední části práce se budu zabývat navržením systému řízení vztahů se zákazníky, pomocí kterého by mohlo docházet k prohlubování zákaznických vztahů.
Commercial banking of the Slovak republic
Šabík, Peter ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Trojanová, Kamila (oponent)
Cieľom bakalárskej práce je v prvom rade charakterizovať komerčné bankovníctvo Slovenskej republiky, zhodnotiť jeho stabilitu a silné stránky. Pre tento účel sú v práci uvedené hodnotenia ratingových agentúr, index vnímanej korupcie od Transparency International ako aj výsledky komplexnej previerky bankových aktív, ktorá bola vykonaná počas roku 2013. V druhom rade je to analýza služieb ponúkaných vybranými bankami pre začínajúcich podnikateľov s cieľom vybrať najvhodnejší produkt pre MSP. Pozornosť je venovaná samotným účtom, ich podmienkam, výhodám aj nevýhodám, ďalej možnosti úverového financovania aj poplatky spojené s dodatkovými službami ako napríklad dokumentárne akreditívy. V závere práce je na základe skúmaných faktov zhrnutie zistení o najlepších produktoch.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.