Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv médií na vývoj podnikatelské etikety v ČR
Dvořáková, Adéla ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem médií na oblast podnikatelské etikety v České republice. Cílem mé práce je popsat, jak média působí, jaké mají účinky a jak se podílejí na vytváření mediální reality. Zároveň práce definuje a analyzuje jaký vliv médií na podnikatelskou etiketu. V první části práci jsou definována slova jako etiketa, podnikatelské etiketa a její základní pravidla či podnikatelská etika. Druhá část práce se zabývá samotnému vlivu a účinkům médií na jednotlivce a společnost z teoretického hlediska. Poslední část práce je zaměřena na zkoumání konkrétního vlivu mediálních produktů na oblast etikety. Mimo jiné je zde navržena vlastní rubrika do tištěných periodik zabývající se podnikatelskou etiketou.
Profesní etiketa v obchodním styku
REIFOVÁ, Sabina
Záměrem práce je definovat profesní etiketu z pohledu podnikatelského prostředí dvou zemí České republiky a Španělska. Z hlediska zkoumané problematiky se autorka zaměřila na možnosti komunikace verbální {--} osobní, telefonickou, písemný styk a neverbální formy. Komunikace je klíčovým jevem ovlivňujícím obchodní styk mezi manažery. Proto autorka považuje komunikaci za jeden z nejpodstatnějších rysů, z něhož lze vnímat pravidla etikety a následně je zhodnocovat. Popsala, jaká mají být formální pravidla při jejich používání, vytyčila pozitivní a negativní stránku každé z nich a poukázala na drobné nuance v chápání a užívání pravidel komunikace podnikatelů v mentálně odlišných státech V závěru práce autorka komparačně analyzovala jednotlivé mentální projevy obou národností,které se promítají do podnikatelského interkulturního střetu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.