|
Inovace produktu vybraného podniku cestovního ruchu
JUNGVIRTOVÁ, Kateřina
Tato bakalářská práce se zabývá inovacemi v podniku cestovního ruchu. Cílem práce je zanalyzovat současný produkt firmy a přání a potřeby potencionálních zákazníků. Na základě těchto analýz potom doporučit pro firmu ideální produkt. V této práci spočívá inovace v založení cestovní kanceláře, navrhovaným produktem budou konkrétní zájezdy. V teoretické části se věnuji studiu odborné literatury, konkrétně oblastem produktů, zprostředkovatelů služeb v cestovním ruchu, sportovně rekreačnímu cestovnímu ruchu a vodní turistice. Aplikační část obsahuje charakteristiku společnosti, včetně nabízených služeb. Druhým bodem této části je výzkum. Pro výzkum byla použita metoda přímého dotazování. Dotazování probíhalo přímo v sídle firmy. Respondenty byli lidé, kteří již využili služeb firmy. Pro porovnání očekávaných a získaných výsledků byl u jedné z otázek použit použit chí - kvadrát test. V závěru práce byly sestaveny tři zájezdy, každý upravený speciálně pro konkrétní segment. Návrhová část práce také obsahuje doporučení, jaká opatření musí firma provést, aby její fungování bylo úspěšné.
|
|
Infrastruktura podniků ubytovacích služeb v oblasti Českého Krumlova
ŠIŠKOVÁ, Lucie
Předkládaná bakalářská práce se zabývá problematikou podniků poskytujících ubytovací služby. Hlavním cílem práce je analyzovat infrastrukturu podniků ubytovacích služeb ve vybraném území a definovat možnosti dalšího rozvoje těchto podniků. K naplnění hlavního cíle bude využito dílčího cíle. Vedlejším cílem práce bude získání celkového přehledu o počtu podniků a jeho službách. Problematika řešeného konceptu je obsáhlá a zahrnuje v sobě řešení otázek zasahujících do teorií nejen podnikání, ale také ekonomiky, managementu, marketingu, prostorových, regionálních a společenských věd.
|
|
Podmínky a možnosti rozvoje podniků ubytovacích služeb v jižních čechách.
ŠVEC, Roman
Předkládaná dizertační práce se zabývá problematikou podniků služeb cestovního ruchu. Hlavním cílem práce je identifikace podmínek pro možný rozvoj podniků ubytovacích služeb. K naplnění hlavního cíle bude využito dvou dílčích cílů. První dílčí cíl bude řešit problematiku umístění ubytovacích zařízení úzce související s možností přilákání účastníka cestovního ruchu do oblasti. Druhým dílčím cílem je identifikace faktorů, které ovlivňují spokojenost účastníka cestovního ruchu nacházejícího se ve zkoumané oblasti a které úzce souvisí s udržením návštěvníka v zařízení, nebo v oblasti. Problematika řešeného konceptu je velmi obsáhlá a zahrnuje v sobě řešení otázek zasahujících do teorií nejen podnikání, ale také ekonomiky, managementu, marketingu, prostorových, regionálních a společenských věd. K
|