Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Inovace produktu vybraného podniku cestovního ruchu
JUNGVIRTOVÁ, Kateřina
Tato bakalářská práce se zabývá inovacemi v podniku cestovního ruchu. Cílem práce je zanalyzovat současný produkt firmy a přání a potřeby potencionálních zákazníků. Na základě těchto analýz potom doporučit pro firmu ideální produkt. V této práci spočívá inovace v založení cestovní kanceláře, navrhovaným produktem budou konkrétní zájezdy. V teoretické části se věnuji studiu odborné literatury, konkrétně oblastem produktů, zprostředkovatelů služeb v cestovním ruchu, sportovně rekreačnímu cestovnímu ruchu a vodní turistice. Aplikační část obsahuje charakteristiku společnosti, včetně nabízených služeb. Druhým bodem této části je výzkum. Pro výzkum byla použita metoda přímého dotazování. Dotazování probíhalo přímo v sídle firmy. Respondenty byli lidé, kteří již využili služeb firmy. Pro porovnání očekávaných a získaných výsledků byl u jedné z otázek použit použit chí - kvadrát test. V závěru práce byly sestaveny tři zájezdy, každý upravený speciálně pro konkrétní segment. Návrhová část práce také obsahuje doporučení, jaká opatření musí firma provést, aby její fungování bylo úspěšné.
Infrastruktura podniků ubytovacích služeb v oblasti Českého Krumlova
ŠIŠKOVÁ, Lucie
Předkládaná bakalářská práce se zabývá problematikou podniků poskytujících ubytovací služby. Hlavním cílem práce je analyzovat infrastrukturu podniků ubytovacích služeb ve vybraném území a definovat možnosti dalšího rozvoje těchto podniků. K naplnění hlavního cíle bude využito dílčího cíle. Vedlejším cílem práce bude získání celkového přehledu o počtu podniků a jeho službách. Problematika řešeného konceptu je obsáhlá a zahrnuje v sobě řešení otázek zasahujících do teorií nejen podnikání, ale také ekonomiky, managementu, marketingu, prostorových, regionálních a společenských věd.
Podmínky a možnosti rozvoje podniků ubytovacích služeb v jižních čechách.
ŠVEC, Roman
Předkládaná dizertační práce se zabývá problematikou podniků služeb cestovního ruchu. Hlavním cílem práce je identifikace podmínek pro možný rozvoj podniků ubytovacích služeb. K naplnění hlavního cíle bude využito dvou dílčích cílů. První dílčí cíl bude řešit problematiku umístění ubytovacích zařízení úzce související s možností přilákání účastníka cestovního ruchu do oblasti. Druhým dílčím cílem je identifikace faktorů, které ovlivňují spokojenost účastníka cestovního ruchu nacházejícího se ve zkoumané oblasti a které úzce souvisí s udržením návštěvníka v zařízení, nebo v oblasti. Problematika řešeného konceptu je velmi obsáhlá a zahrnuje v sobě řešení otázek zasahujících do teorií nejen podnikání, ale také ekonomiky, managementu, marketingu, prostorových, regionálních a společenských věd. K

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.