Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh pneumobilu s pneumatickým pohonem
Podhorský, Petr ; Robenek, Dětřich (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem „studentského“ pneumobilu vybaveného pneumatickými prvky vybrané firmy. Úvodní část se věnuje mapování maďarské soutěže, ze které pochází idea o konstruování těchto vozidel. Dále je pak pojednáno vozidlech, která se na této soutěži prezentují. Hlavní část práce popisuje vývoj pneumobilu od počátečního návrhu, přes rozbor hlavních částí, až po samotnou výrobu a prezentaci. Součástí práce je také deformačně-napěťová analýza rámu, která je provedena užitím metody konečných prvků. Práce končí závěrem, který hodnotí dosažené výsledky.
Teoretické řešení pneumobilu
Stodolák, Martin ; Robenek, Dětřich (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá teoretickým řešením vozidla poháněného stlačeným vzduchem. V první části je popsána soutěž vozů poháněných stlačeným vzduchem, která se pořádá každoročně v Maďarsku, odkud pochází myšlenka vzniku těchto vozů. Dále jsou analyzovány konstrukce některých vozů z maďarské soutěže. V druhé části je proveden výpočet námi zvolené konstrukce vozu, kde je hlavní důraz kladen na výpočet pohonu. Dále následuju popis výroby, zkoušky a prezentace vozu.
Osobní vozidlo s pneumatickým motorem
Hudec, Miroslav ; Ramík, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout základní koncepci podvozkové části osobního vozidla s pneumatickým motorem (dále jen pneumobil). Pneumobil jsem se snažil navrhnout z komponentů, které vyrábí přímo firma BoschRexroth, pro kterou jsem tuto práci zpracovával. Uspořádání pneumobilu jsem volil jako klasické dvoustopé vozidlo s pneumatickým motorem umístěným před zadní nápravou. Zvolil jsem tři stejné pneumatické motory s O 80 mm a zdvihem 125 mm. Tyto motory jsou umístěny šikmo shora dolů. Dále jsem provedl pevnostní kontrolu spodní zadní části vozidla, na kterou působí síly od zadních kol a pneumatického motoru. Problematika této diplomové práce spočívá ve výběru vhodných materiálů podvozkového rámu a jeho konstrukce a výběru ideálního pneumatického motoru pro nejefektivnější využití stlačeného vzduchu. Konečným cílem je navrhnout ideální převodový poměr.
Návrh pneumobilu s pneumatickým pohonem
Podhorský, Petr ; Robenek, Dětřich (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem „studentského“ pneumobilu vybaveného pneumatickými prvky vybrané firmy. Úvodní část se věnuje mapování maďarské soutěže, ze které pochází idea o konstruování těchto vozidel. Dále je pak pojednáno vozidlech, která se na této soutěži prezentují. Hlavní část práce popisuje vývoj pneumobilu od počátečního návrhu, přes rozbor hlavních částí, až po samotnou výrobu a prezentaci. Součástí práce je také deformačně-napěťová analýza rámu, která je provedena užitím metody konečných prvků. Práce končí závěrem, který hodnotí dosažené výsledky.
Teoretické řešení pneumobilu
Stodolák, Martin ; Robenek, Dětřich (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá teoretickým řešením vozidla poháněného stlačeným vzduchem. V první části je popsána soutěž vozů poháněných stlačeným vzduchem, která se pořádá každoročně v Maďarsku, odkud pochází myšlenka vzniku těchto vozů. Dále jsou analyzovány konstrukce některých vozů z maďarské soutěže. V druhé části je proveden výpočet námi zvolené konstrukce vozu, kde je hlavní důraz kladen na výpočet pohonu. Dále následuju popis výroby, zkoušky a prezentace vozu.
Osobní vozidlo s pneumatickým motorem
Hudec, Miroslav ; Ramík, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout základní koncepci podvozkové části osobního vozidla s pneumatickým motorem (dále jen pneumobil). Pneumobil jsem se snažil navrhnout z komponentů, které vyrábí přímo firma BoschRexroth, pro kterou jsem tuto práci zpracovával. Uspořádání pneumobilu jsem volil jako klasické dvoustopé vozidlo s pneumatickým motorem umístěným před zadní nápravou. Zvolil jsem tři stejné pneumatické motory s O 80 mm a zdvihem 125 mm. Tyto motory jsou umístěny šikmo shora dolů. Dále jsem provedl pevnostní kontrolu spodní zadní části vozidla, na kterou působí síly od zadních kol a pneumatického motoru. Problematika této diplomové práce spočívá ve výběru vhodných materiálů podvozkového rámu a jeho konstrukce a výběru ideálního pneumatického motoru pro nejefektivnější využití stlačeného vzduchu. Konečným cílem je navrhnout ideální převodový poměr.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.