Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Osobní vozidlo s pneumatickým motorem
Hudec, Miroslav ; Ramík, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout základní koncepci podvozkové části osobního vozidla s pneumatickým motorem (dále jen pneumobil). Pneumobil jsem se snažil navrhnout z komponentů, které vyrábí přímo firma BoschRexroth, pro kterou jsem tuto práci zpracovával. Uspořádání pneumobilu jsem volil jako klasické dvoustopé vozidlo s pneumatickým motorem umístěným před zadní nápravou. Zvolil jsem tři stejné pneumatické motory s O 80 mm a zdvihem 125 mm. Tyto motory jsou umístěny šikmo shora dolů. Dále jsem provedl pevnostní kontrolu spodní zadní části vozidla, na kterou působí síly od zadních kol a pneumatického motoru. Problematika této diplomové práce spočívá ve výběru vhodných materiálů podvozkového rámu a jeho konstrukce a výběru ideálního pneumatického motoru pro nejefektivnější využití stlačeného vzduchu. Konečným cílem je navrhnout ideální převodový poměr.
Protihluková opatření traktorů
Hudec, Miroslav ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je protihluková opatření traktorů. V této práci jsem se zaměřil na vliv chtěného i nechtěného hluku na člověka a na důsledky tím spojené. V další části jsem se zabýval letmým výpočtem hluku a vibrací jednotlivých zdrojů a průzvučností těles. Tyto výpočty jsou velmi složité a komplikované, ale pro můj účel jsem je zjednodušil a použil jen ty základní. Dalším postupem je odstranění hluku konstrukčními úpravami, které se hojně používají. Ke konci jsem napsal používané materiály, a kde se používají na odstranění hluku. Na závěr jsem napsal několik druhů značek traktorů a jejich použité konstrukce a materiály v různých částech traktoru.
Osobní vozidlo s pneumatickým motorem
Hudec, Miroslav ; Ramík, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout základní koncepci podvozkové části osobního vozidla s pneumatickým motorem (dále jen pneumobil). Pneumobil jsem se snažil navrhnout z komponentů, které vyrábí přímo firma BoschRexroth, pro kterou jsem tuto práci zpracovával. Uspořádání pneumobilu jsem volil jako klasické dvoustopé vozidlo s pneumatickým motorem umístěným před zadní nápravou. Zvolil jsem tři stejné pneumatické motory s O 80 mm a zdvihem 125 mm. Tyto motory jsou umístěny šikmo shora dolů. Dále jsem provedl pevnostní kontrolu spodní zadní části vozidla, na kterou působí síly od zadních kol a pneumatického motoru. Problematika této diplomové práce spočívá ve výběru vhodných materiálů podvozkového rámu a jeho konstrukce a výběru ideálního pneumatického motoru pro nejefektivnější využití stlačeného vzduchu. Konečným cílem je navrhnout ideální převodový poměr.
Protihluková opatření traktorů
Hudec, Miroslav ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je protihluková opatření traktorů. V této práci jsem se zaměřil na vliv chtěného i nechtěného hluku na člověka a na důsledky tím spojené. V další části jsem se zabýval letmým výpočtem hluku a vibrací jednotlivých zdrojů a průzvučností těles. Tyto výpočty jsou velmi složité a komplikované, ale pro můj účel jsem je zjednodušil a použil jen ty základní. Dalším postupem je odstranění hluku konstrukčními úpravami, které se hojně používají. Ke konci jsem napsal používané materiály, a kde se používají na odstranění hluku. Na závěr jsem napsal několik druhů značek traktorů a jejich použité konstrukce a materiály v různých částech traktoru.

Viz též: podobná jména autorů
4 Hudec, Marek
13 Hudec, Martin
3 Hudec, Matěj
5 Hudec, Michael
1 Hudec, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.