Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motory Dieselgas
Březina, Tomáš ; Böhm, Michael (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem motory Dieselgas. První část práce je zaměřena na historii a vývoj motorů a motorových paliv. Druhá část práce se zabývá vznětovými motory, popisem pracovního cyklu motoru, systémem vstřikování paliva, typy motorových naft, účinností motoru a jeho emisemi. V následující kapitole je zpracován přehled plynných paliv vhodných pro osobní a hromadnou dopravu. Z těchto paliv jsou dále rozvedené dvě nejčastěji využívané. Čtvrtá kapitola pojednává o využití plynných paliv ve vznětových motorech, možnosti přestavby těchto motorů, a to jak přestavbou na zážehový, tak i bez této změny. V poslední kapitole je zpracován vliv na spotřebu a vznik emisí u motorů s duálním pohonem.
Fyzikální vlastnosti a spalovací charakteristiky paliv
Nejezchleb, Radek ; Skryja, Pavel (oponent) ; Kermes, Vít (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření otevřené výpočetní pomůcky pro stanovení základních vlastností plynných paliv a výpočet základních spalovacích charakteristik. Teoretická část práce se věnuje chemickým rovnicím při spalování, uvádí základní vztahy pro výpočet dějů v ideálních a nedokonalých plynech, uvádá výpočty výhřevnosti a mezí výbušnosti směsi plynů a výpočet Wobbeho indexu. Dále jsou uvedeny a popsány nejpoužívanější druhy plynných paliv. Další část práce je věnována okysličovadlu, především výpočtu složení vlhkého vzduchu a výpočtům při míchání vzduchu s čistým kyslíkem. V závěru teoretické části jsou uvedeny vztahy pro výpočet entalpií ideálních a nedokonalých plynů a výpočet adiabatické teploty spalin.
Motory Dieselgas
Březina, Tomáš ; Böhm, Michael (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem motory Dieselgas. První část práce je zaměřena na historii a vývoj motorů a motorových paliv. Druhá část práce se zabývá vznětovými motory, popisem pracovního cyklu motoru, systémem vstřikování paliva, typy motorových naft, účinností motoru a jeho emisemi. V následující kapitole je zpracován přehled plynných paliv vhodných pro osobní a hromadnou dopravu. Z těchto paliv jsou dále rozvedené dvě nejčastěji využívané. Čtvrtá kapitola pojednává o využití plynných paliv ve vznětových motorech, možnosti přestavby těchto motorů, a to jak přestavbou na zážehový, tak i bez této změny. V poslední kapitole je zpracován vliv na spotřebu a vznik emisí u motorů s duálním pohonem.
Fyzikální vlastnosti a spalovací charakteristiky paliv
Nejezchleb, Radek ; Skryja, Pavel (oponent) ; Kermes, Vít (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření otevřené výpočetní pomůcky pro stanovení základních vlastností plynných paliv a výpočet základních spalovacích charakteristik. Teoretická část práce se věnuje chemickým rovnicím při spalování, uvádí základní vztahy pro výpočet dějů v ideálních a nedokonalých plynech, uvádá výpočty výhřevnosti a mezí výbušnosti směsi plynů a výpočet Wobbeho indexu. Dále jsou uvedeny a popsány nejpoužívanější druhy plynných paliv. Další část práce je věnována okysličovadlu, především výpočtu složení vlhkého vzduchu a výpočtům při míchání vzduchu s čistým kyslíkem. V závěru teoretické části jsou uvedeny vztahy pro výpočet entalpií ideálních a nedokonalých plynů a výpočet adiabatické teploty spalin.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.