Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mateřská škola
Chludilová, Alice ; Jelínek, Petr (oponent) ; Struhala, Karel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení novostavby mateřské školy na mírně svažitém pozemku v Dubňanech. Mateřská škola je dispozičně rozdělena do tří částí - administrativní, vzdělávací a technická. Je navržena pro 48 dětí, které jsou rozděleny do dvou oddělení. Jídelna je samostatná, součástí vybavení školky je i keramická dílna. Mateřská škola je navržena jako jednopodlažní nepodsklepená budova s plochou vegetační střechou. Budova je založena na základových pasech z prostého betonu, svislé nosné konstrukce jsou z vápenopískových tvárnic tl. 240 mm, příčky jsou navrženy z vápenopískových tvárnic tl. 115 mm a pórobetonových tvárnic tl. 125 mm. Stropní konstrukce je skládaná z předpjatých železobetonových dutinových panelů. Fasáda je provětrávaná, fasádní obklad tvoří omítnuté cementovláknité desky tl. 12,5 mm. Zateplení je z minerální vlny tl. 250 mm, sokl je zateplen kombinací soklového EPS s uzavřenou strukturou a minerální vlnou tl. 220 mm. Soklová omítka je marmolitová. Architektonickým akcentem jsou kulatá okna s barevnými parapety v různých výškových úrovních. Součástí práce je i posouzení stavební fyziky a požárně bezpečnostní řešení.
Policový systém do veřejného prostoru
Pelcová, Kateřina
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření návrhu policového systému do veřejného prostoru, v tomto případě herny mateřské školy. Samotnému návrhu předcházelo zpracování rešerše stávající nabídky nábytku pro mateřské školy na trhu. Teoretická část se zabývá požadavky na úložné systémy ve veřejném prostoru, a to nejen hygienickými, bezpečnostními, ale i technologickými. Důležitým bodem mé práce je také vliv barev v prostoru na správný rozvoj dětí. Praktická část se zabývá vlastním návrhem, který zahrnuje popis konstrukčního řešení, materiálový přehled, výběr optimální barevné varianty provedení policového systému a 3D vizualizaci vytvořenou v Cinema 4D a Lumionu. Výkresová dokumentace je součástí příloh této práce.
Mateřská škola
Chludilová, Alice ; Jelínek, Petr (oponent) ; Struhala, Karel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení novostavby mateřské školy na mírně svažitém pozemku v Dubňanech. Mateřská škola je dispozičně rozdělena do tří částí - administrativní, vzdělávací a technická. Je navržena pro 48 dětí, které jsou rozděleny do dvou oddělení. Jídelna je samostatná, součástí vybavení školky je i keramická dílna. Mateřská škola je navržena jako jednopodlažní nepodsklepená budova s plochou vegetační střechou. Budova je založena na základových pasech z prostého betonu, svislé nosné konstrukce jsou z vápenopískových tvárnic tl. 240 mm, příčky jsou navrženy z vápenopískových tvárnic tl. 115 mm a pórobetonových tvárnic tl. 125 mm. Stropní konstrukce je skládaná z předpjatých železobetonových dutinových panelů. Fasáda je provětrávaná, fasádní obklad tvoří omítnuté cementovláknité desky tl. 12,5 mm. Zateplení je z minerální vlny tl. 250 mm, sokl je zateplen kombinací soklového EPS s uzavřenou strukturou a minerální vlnou tl. 220 mm. Soklová omítka je marmolitová. Architektonickým akcentem jsou kulatá okna s barevnými parapety v různých výškových úrovních. Součástí práce je i posouzení stavební fyziky a požárně bezpečnostní řešení.
Where are the Boundaries of Normality? The Search for Autistic Subjectivity
Polčová, Lenka ; Stöckelová, Tereza (vedoucí práce) ; Szénássy, Edit (oponent)
Navzdory rastúcemu korpusu odbornej literatúry pojednávajúcej o poruche autistického spektra z multidisciplinárnych hľadísk zostáva stretnutie s realitou na spektre nedostatočne prebádaným územím. Bytie na spektre sa počas môjho dva roky trvajúceho etnografovania ukazovalo ako sporná situácia, podobná i odlišná od tej, v ktorej sú zauzlené ostatné ľudské bytosti. Predložená diplomová práca skúma ustanovovanie bytia na spektre v špecifickom hernom kontexte, všíma si rôznorodé zmesi interakcií medzi ľudskými a neľudskými agentmi, a zároveň sleduje mnohonásobné (a)symetrie, ktoré sa v priebehu tohto procesu vynárajú, s cieľom priblížiť realitu na spektre nesamozrejmým, procesuálne situovaným spôsobom a súčasne ňou spytovať povahu sociálna. Výskum sa odohrával v štyroch "herniach" a mapoval materiálne praktiky alternatívnej terapie Son-Rise. Prostredníctvom zrkadlenia, hlavnej terapeutickej praxi, sa neustále vyjednávajú, ustanovujú a stierajú hranice podobností/odlišností, z ktorých vyvstáva druhý ako autistický. Stávanie sa podobným zahrňuje radu vecí, okrem iného tiež osvojovanie si druhého (autistickej) citlivosti a uschopňovanie sa (tela) podobným spôsobom.. Text práce zachytáva i hybriditu, mnohosť a rozporuplnosť mojej výskumnej pozície, ktorá zásadne ovplyvnila uvažovanie o realite na spektre a...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.