|
Marketingová komunikace s důrazem na podporu prodeje
JURKOVÁ, Martina
Diplomová práce, zpracovaná na téma Marketingová komunikace s důrazem na podporu prodeje, je zaměřena na marketingovou komunikaci značek českých pivovarů společnosti Heineken Česká republika, a.s. Tato práce je věnována nástrojům podpory prodeje a jejich využití v gastronomických zařízeních a v maloobchodu. Cílem této práce je podrobně zanalyzovat nástroje podpory prodeje u dvou zákaznických segmentů, které jsou ve společnosti využívány, porovnat s nástroji, které jsou uváděny v literatuře a následně doporučit či nedoporučit další nástroje na podporu prodeje a navrhnout možná zlepšení pro současné nástroje.
|
|
Restaurační minipivovary a rodinné pivovary v podmínkách České republiky
Pojmanová, Kateřina ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Nožička, Břetislav (oponent)
První část práce je věnovaná malým a středním podnikům, jsou zde obsaženy jejich definice, charakteristiky, vývoj, výhody a nevýhody spojenectví či možnosti poskytnutí různých druhů podpor pro malé a střední podniky. Další část práce se již zaměřuje na restaurační minipivovary a rodinné pivovary v ČR. Je zde zmíněna nejen historie piva a historie minipivovarů, ale i technologie výroby piva, rozdělení pivovarů dle velikosti či trendy v tomto rozvíjejícím se oboru. Dále je zde kapitola věnovaná ekonomické stránce v konkrétním restauračním minipivovaru, kde je provedena SWOT analýza, rozebrány jednotlivé nákladové položky týkající se výroby piva, přiblížena metoda stanovení ceny v tomto podniku a poslední část upozorňuje na spotřební daň z piva. Závěr práce je věnován vyhodnocení dotazníkového šetření, které bylo zaměřené na různé aspekty související s tímto tradičním oborem.
|
|
Mezipodnikové srovnávání pivovarů v ČR
Holík, Filip ; Vávrová, Hana (vedoucí práce) ; Klečka, Jiří (oponent)
Práce se zabývá mezipodnikovým srovnáváním čtrnácti českých pivovarů v letech 2005-2007. Podniky jsou seřazeny různými metodami dle poměrových ukazatelů finanční analýzy, rozčleněny do skupin klasifikační metodou a podrobeny grafické spider analýze. Jsou posouzeny přednosti a nedostatky užitých srovnávacích metod.
|
| |
| |
|
Finanční analýza Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Píhrtová, Kristýna ; Marek, Petr (vedoucí práce) ; Brabenec, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnotit za pomoci finanční analýzy finanční zdraví společnosti Rodinný pivovar BERNARD a.s. Práce je rozdělena do dvou základních částí, metodické a praktické. V metodické části je uvedena obecná charakteristika finanční analýzy, zdroje vstupních informací a používané metody. V praktické části je nejprve proveden nástin situace na trhu piva v České republice a představena společnost. V další části jsou metody finanční analýzy aplikovány na společnost Rodinný pivovar Bernard a interpretovány výsledné hodnoty. V závěru praktické části je provedeno porovnání pivovaru s odvětvím a konkurenčním pivovarem.
|