Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Fyzikální simulace na GPU
Hanzl, Martin ; Nečas, Ondřej (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá simulací mechaniky (fyziky) tuhých těles akcelerované pomocí GPU. Obsahem práce je rozbor fyzikálních dějů při kolizích a pohybech tuhých těles a uvedení jejich matematického modelu. Práce navrhuje samostatné algoritmy shrnující obecné principy pro jednotlivé jevy a následně obecný paralelní algoritmus pro vyhodnocení kolizí. Součástí práce je i testovací aplikace demonstrující praktickou implementaci navrhovaných algoritmů.
On-line počítačové hry
Žamberský, Zdeněk ; Krček, Petr (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá on-line počítačovými hrami, přesněji webovými hrami. První část je věnována popisu jednotlivých technologií, použitelných pro tvorbu webových her. Další 2 kapitoly jsou věnovány ukázkovým aplikacím, vytvořeným v rámci bakalářské práce.
Dynamic simulation of rigid bodies using programmable GPUs
Cséfalvay, Szabolcs ; Kmoch, Petr (vedoucí práce) ; Kolomazník, Jan (oponent)
Cílem této práce je vytvořit program simulující dynamiku tuhých těles a jejich soustav pomocí GPGPU se zaměřením na rychlost a stabilitu. Výsledkem je fyzikální engine využivající architekturu CUDA. Celý engine běží na GPU, obsahuje detekci a zpracování kolizí a také různé síly jako tření, gravitace, kontaktní síla apod. Podporuje objekty typu koule, tyč, pružina, kvádr a rovina. Také umožňuje tato primitiva kombinovat do složitějších celků.
Dynamic simulation of rigid bodies using programmable GPUs
Cséfalvay, Szabolcs ; Kmoch, Petr (vedoucí práce) ; Kolomazník, Jan (oponent)
Cílem této práce je vytvořit program simulující dynamiku tuhých těles a jejich soustav pomocí GPGPU se zaměřením na rychlost a stabilitu. Výsledkem je fyzikální engine využivající architekturu CUDA. Celý engine běží na GPU, obsahuje detekci a zpracování kolizí a také různé síly jako tření, gravitace, kontaktní síla apod. Podporuje objekty typu koule, tyč, pružina, kvádr a rovina. Také umožňuje tato primitiva kombinovat do složitějších celků.
Fyzikální simulace na GPU
Hanzl, Martin ; Nečas, Ondřej (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá simulací mechaniky (fyziky) tuhých těles akcelerované pomocí GPU. Obsahem práce je rozbor fyzikálních dějů při kolizích a pohybech tuhých těles a uvedení jejich matematického modelu. Práce navrhuje samostatné algoritmy shrnující obecné principy pro jednotlivé jevy a následně obecný paralelní algoritmus pro vyhodnocení kolizí. Součástí práce je i testovací aplikace demonstrující praktickou implementaci navrhovaných algoritmů.
On-line počítačové hry
Žamberský, Zdeněk ; Krček, Petr (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá on-line počítačovými hrami, přesněji webovými hrami. První část je věnována popisu jednotlivých technologií, použitelných pro tvorbu webových her. Další 2 kapitoly jsou věnovány ukázkovým aplikacím, vytvořeným v rámci bakalářské práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.