Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Krchňáková, Leontina ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu společnosti působící na trhu služeb. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje východiska k části praktické, zabývá se problematikou definice služeb a marketingu, specifiky marketingu v sektoru služeb a rozšířeným marketingovým mixem. Praktická část je věnována problematice personálního poradenství na B2B trzích, poskytuje charakteristiku společnosti PŘEDVÝBĚR.CZ včetně její marketingové strategie a detailně se věnuje analýze jejího marketingového mixu. Cílem této práce je analyzovat fungující marketingový mix společnosti PŘEDVÝBĚR.CZ a poskytnout firmě doporučení pro další práci s taktickými marketingovými nástroji.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.