Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza stížností odběratelů pitné vody
Trněná, Eva ; Baran, Přemysl (oponent) ; Ručka, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou stížností odběratelů pitné vody. Věnuje se především stížnostem na kvalitu vody. V rámci teoretické části předkládá jak pohled odběratele pitné vody, tak pohled provozovatele vodovodního systému. Dále prezentuje možné způsoby využití stížností odběratelů pitné vody obecně jako ukazatele kvality zákaznických služeb. Zaměřuje se také na spokojenost odběratelů a jejich důvěru v provozovatele vodovodních systémů. V rámci případové studie v praktické části této práce byla provedena analýza stížností odběratelů pitné vody na kvalitu vody, které obdržel provozovatel za posledních pět let. Jednotlivé případy jsou interpretovány v souvislosti s podmínkami v daném místě vodovodní sítě.
Analýza stížností odběratelů pitné vody
Trněná, Eva ; Baran, Přemysl (oponent) ; Ručka, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou stížností odběratelů pitné vody. Věnuje se především stížnostem na kvalitu vody. V rámci teoretické části předkládá jak pohled odběratele pitné vody, tak pohled provozovatele vodovodního systému. Dále prezentuje možné způsoby využití stížností odběratelů pitné vody obecně jako ukazatele kvality zákaznických služeb. Zaměřuje se také na spokojenost odběratelů a jejich důvěru v provozovatele vodovodních systémů. V rámci případové studie v praktické části této práce byla provedena analýza stížností odběratelů pitné vody na kvalitu vody, které obdržel provozovatel za posledních pět let. Jednotlivé případy jsou interpretovány v souvislosti s podmínkami v daném místě vodovodní sítě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.