Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Reklama na potraviny v médiích
Russkina, Tamara ; Hasil, Jiří (vedoucí práce) ; Confortiová, Helena (oponent)
8 ABSTRAKT Tématem této diplomové práce je reklama na potraviny v médiích. V centru pozornosti stojí teoretické vymezení pojmu reklama, funkcí a záměrů reklamy a následná analýza vybraných audiovizuálních a tištěných reklam na potraviny v českém a ruském kulturním prostředí a jejich následné porovnání. Tato diplomová práce je zaměřena především na výzkum reklam z lingvistického a psycholingvistického hlediska, nicméně jsou tady uvedeny i jiné přístupy k analýze reklam, převážně marketingový, do něhož reklama spadá.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.