Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Porovnání dopravních prostředků v zemědělství: traktory a nákladní vozidla
ŠTEMBERK, Martin
Tato bakalářská práce analyzuje informace o dopravních prostředcích v zemědělství, traktorech a nákladních vozidlech. Práce je rozdělena na dvě časti, teoretickou a praktickou. V teoretické části se práce věnuje historii a vývoji dopravních prostředků. Dále jsou zde popsány základní požadavky na dopravní prostředky. V praktické časti bylo provedeno porovnání technických parametrů, ekonomické efektivity dopravních prostředků v zemědělské výrobě a byl vytvořen ukázkový model přepravy zemědělské komodity, ve kterém je provedeno porovnání nákladů na přepravu dle použitého dopravního prostředku. Na základě zjištěných dostupných informací a vypočítaných hodnot ekonomické efektivity byl vytvořen přehled parametrů jednotlivých strojů.
Optimalizace skladového systému ve vybraném podniku
CHODOROVÁ, Lucie
Tato bakalářská práce se zabývá optimalizací skladového systému ve vybrané organizaci. V první části jsou definovány jednotlivé logistické pojmy, se kterými je dále pracováno. Další část je zaměřena na samotnou organizaci a nalezení problému v oblasti skladování u tohoto subjektu a jeho optimálního řešení za pomoci několika vzájemně porovnávaných návrhů. Cílem práce je nalézt nejvhodnější prakticky využitelné řešení eliminující nastalé problémy v oblasti skladování.
Přeprava a manipulace s jatečnými zvířaty
HAMRŠMÍD, Jaroslav
Práce se zabývá přepravou jatečných zvířat na porážku a jejím vlivem na kvalitu masa. Shrnuje vhodné způsoby nakládky, vykládky a dalších manipulací se zvířaty. Stanovuje přesné požadavky na přepravní prostředky a přepravní zařízení. Zahrnuje u nás nejčastěji využívanou přepravu po silnici a okrajově využívanou přepravu po železnici a vodě. Zmiňuje nejčastější příčiny poranění, úhynů a ztrát při přepravě. Poukazuje na vliv předporážkových manipulací se zvířaty na kvalitu masa. Důsledkem nevhodného zacházení se zvířaty vznikají vady masa DFD a PSE, které jsou nejčastěji způsobeny stresem a vyčerpáním energetických rezerv. Popisuje tyto základní vady masa u obvyklých jatečných zvířat skotu, prasat a kuřat. Zmiňuje základní laboratorní postupy ke zjištění těchto odchylek.
Zhodnocení kvality masa v závislosti na podmínkách dopravy
ČONDLOVÁ, Šárka
Práce se zabývá přepravou jatečných zvířat na porážku a jejím vlivem na kvalitu masa. Shrnuje vhodné způsoby nakládky, vykládky a dalších manipulací se zvířaty. Stanovuje přesné požadavky na přepravní prostředky a přepravní zařízení. Zahrnuje u nás nejčastěji využívanou přepravu po silnici a okrajově využívanou přepravu po železnici a vodě. Zmiňuje nejčastější příčiny poranění, úhynů a ztrát při přepravě. Poukazuje na vliv předporážkových manipulací se zvířaty na kvalitu masa. Důsledkem nevhodného zacházení se zvířaty vznikají vady masa DFD a PSE, které jsou nejčastěji způsobeny stresem a vyčerpáním energetických rezerv. Popisuje tyto základní vady masa u obvyklých jatečných zvířat ? skotu a prasat. Zmiňuje základní laboratorní postupy ke zjištění těchto odchylek.
Racionalizace toku přepravních prostředků mezi firmou Continental Teves a jejími dodavateli
Voleníková, Štěpánka ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá racionalizací toku přepravních prostředků mezi firmou Continental Teves CZ, s.r.o. a jejími dodavateli. Cílem je zmapovat tok konkrétních přepravních prostředků, navrhnout možná zlepšení a posoudit možnost využití některé z forem automatické identifikace, která by usnadnila sledování takto označených přepravních prostředků. V teoretická části práce jsou popsána specifika automobilového průmyslu a řetězců, které zde působí.
Analýza toku prázdných přepravních prostředků ve firmě Škoda Auto a.s.
Syrová, Michaela ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Janeba, Petr (oponent)
Diplomová práce měla za úkol zmapovat současný tok prázdných palet a na základě zjištěných nedostatků navrhnout řešení. Nejprve byla provedena analýza současného stavu a bylo identifikováno několik slabých míst. Byly navrženy tři varianty řešení situace. První variantou bylo zavedení automatické identifikace: označení palet radiofrekvenčními štítky a sledování toku palet pomocí čtecích průjezdových bran. Další variantou byl systém automatické rezervace palet. Třetí variantou byla centralizace prázdných palet. Vzhledem k tomu, že tato varianta řešila většinu identifikovaných problémů a zároveň ji bylo možné realizovat za dodržení podmínek okamžité aplikovatelnosti a minimálních investičních nákladů, byla tato varianta podrobněji rozpracována. Všechny navržené varianty byly podrobeny vícekriteriálnímu hodnocení. Za nejvhodnější z uvažovaného souboru navržených variant, na základě principu praktické dominance, byla zvolena třetí varianta.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.