Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Neetičnost v získávání informací o spotřebitelích
Fischerová, Kristýna ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Trepešová, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vymezením neetických postupů využívaných v marketingu. Přímý marketing založený na vlastnictví a tvorbě databází obsahujících informace o spotřebitelích je jednou z oblastí, která vyvolává úvahy nad etickými normami. Práce pojednává o tvorbě databází, jejich datových zdrojích a postupech, mj. telemarketingu. Nevyžádaná obchodní sdělení a spam jako fenomén moderní společnosti patří také mezi neetické jednání. V textu je i vymezení proti autorizovaným reklamním sdělením a vysvětlení pojmů režim opt-in a opt-out. Práce přináší základní přehled o právní regulaci v této oblasti. I předávání osobních údajů mezi společnostmi je často využívaným postupem, který těží z nepozornosti nebo neinformovanosti spotřebitelů.
Předávání osobních údajů do zahraničí
Jeřábková, Helena ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Wimrová, Hana (oponent)
Cílem práce je zhodnotit stadium vývoje pravidel předávání osobních údajů z Evropské unie do třetích zemí. V první části práce jsou obsaženy základní informace týkající obecně ochrany osobních údajů včetně klíčových pojmů, základních principů a také právního rámce této úpravy. Druhá část s využitím pojmu "odpovídající úroveň ochrany" popisuje právní mechanismy předávání osobních údajů z EU do třetích zemí. Dále jsou popsány metody takového předávání, které jsou v souladu s požadavkem poskytnutí úrovně ochrany osobních údajů odpovídající úrovni v EU. Třetí část je zaměřena na vývoj jednání mezi Spojenými státy americkými a Evropskou unií o předávání osobních údajů cestujících leteckou dopravou a dosaženou právní úpravu. Práce zároveň identifikuje současné trendy a poskytuje možné cesty vývoje této problematiky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.