Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Příběh jako inspirace pro psychodidaktické myšlení
Karoušová, Veronika ; Krykorková, Hana (vedoucí práce) ; Koťa, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce pojednává v teoretické rovině o vývoji, významu, funkci a možnostech využití příběhu v současné edukační realitě. Práce se zaměřuje na příběh v průběhu času a vymezuje jeho místo v postmoderní společnosti. Zkoumá příběh i optikou několika psychologických směrů a především očima moderní pedagogiky. Důvodem k podrobnému nahlížení na příběh z mnoha stran je skutečnost, že bych ráda předložila možné aspekty působení příběhu a odryla možnosti, jak s příběhem pracovat coby didaktickou metodou. V teoretické části se poměrně podrobně zabývám příběhem z hlediska historického, náboženského, filozofického a psychologického, protože se domnívám, že tato východiska mohou být právě kýženou inspirací pro psychodidaktické myšlení. Ve speciálně teoretické části uvádím teoretická pedagogická vymezení a principy pro uplatnění příběhu v edukaci. Rozebírám možnosti využití příběhu coby nástroje pro zefektivnění a obohacení výchovně vzdělávacího procesu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.