Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
ANALÝZA MARKETINGOVÉ STRAGEGIE ZNAČKY BIOTHERM HOMME
Radášová, Nikola ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Krňávek, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce je přiblížit čtenáři novou rychle rostoucí tržní kategorii pánské kosmetiky prostřednictvím analýzy marketingové strategie vybrané značky selektivní pánské kosmetiky Biotherm Homme a návrhem na zlepšení její pozice na českém trhu. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola vymezuje teoretická marketingová východiska, definuje základní strategické pojmy a popisuje tvorbu marketingového plánu. Úkolem druhé kapitoly je zmapovat vývoj pánské kosmetiky na mezinárodním trhu a jeho porovnání s ne tolik rozvinutým českým trhem. Pozornost je věnovaná také historii této tržní kategorie a poznatkům o mužském spotřebitelském a nákupních chování v dané kategorii. Třetí kapitola se soustředí na představení samotné zkoumané značky Biotherm Homme, její marketingové strategie a současnou pozici na trhu. Obsahem čtvrté kapitoly jsou výsledky důkladného kvantitativního i kvalitativního průzkumu trhu, který má čtenáři poskytnout bližší pohled na dané téma na českém trhu a dále přináší cenné informace pro vypracování poslední kapitoly. Poslední pátá kapitola se zabývá doporučeními na zlepšení současné pozice zkoumané značky na českém trhu. Autorka v ní navrhuje konkrétní kroky dle jednotlivých složek marketingové mixu, které mají za cíl primárně zvýšit povědomí o této značce na českém trhu a podpořit rekrutaci nových zákazníků, a tím pádem i zvýšit prodeje a tržní podíl.
Analýza českého trhu pánské kosmetiky
Kašparová, Barbora ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat nabídku a spotřební chování na trhu s pánskou kosmetikou v České republice s primárním zaměřením na podkategorii pánské pleťové kosmetiky. V rámci spotřebního chování je hlavním cílem zjistit motivace, které stojí za užíváním a neužíváním pánské pleťové kosmetiky v České republice a ověření stanovených hypotéz. V první části práce jsou obsažena teoretická východiska, historie pánské kosmetiky a charakteristika světového a evropského trhu s pánskou kosmetikou. Druhá část práce se soustředí na český trh s pánskou kosmetikou. Zde je nejprve uvedena obecná charakteristika trhu a dále se práce zaměřuje na analýzu nabídky na českém trhu pánské pleťové kosmetiky. Poslední část zjišťuje spotřební chování na trhu s pánskou kosmetikou a pánskou pleťovou kosmetikou v České republice. Pro analýzu spotřebního chování byla využita data databáze MML-TGI a vlastní dotazníkové šetření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.