Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zhodnocení a financování investičního záměru ve společnosti Jabara, s.r.o.
Drábková, Ivana ; Dvořáková, Dagmar (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Diplomové práce „Zhodnocení a financování investičního záměru ve společnosti Jabara, s.r.o.“ je rozdělena na tři základní části. Nejprve zhodnocení celkové situace podniku pomocí základních analýz. Následovat bude zjištění, zda má společnost Jabara, s.r.o. dostatek financí i dalších kritérií na rozvoj podniku investicí. Na závěr budou uvedeny možnosti vhodné formy financování dané investice.
Zhodnocení investice podniku do dopravního prostředku
Čada, Adam
Čada, A., Zhodnocení investice podniku do dopravního prostředku. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Cílem bakalářské práce je zhodnocení efektivnosti investice do dopravního prostředku a návrh optimálního způsobu financování dané investice. Bakalářská práce je rozdělena na tři hlavní části. První část obsahuje teoretické vymezení pojmů potřebných v praktické části práce. Druhá část obsahuje představení podniku a investičního projektu, vybrané ukazatele finanční analýzy, sestavení peněžních toků, stanovení diskontní sazby a hodnocení efektivnosti investice podle peněžních a nepeněžních kritérií. Třetí část obsahuje výsledné porovnání dvou možných variant financování a vlastní doporučení optimálního způsobu financování dané investice.
Zhodnocení a financování investičního záměru ve společnosti Jabara, s.r.o.
Drábková, Ivana ; Dvořáková, Dagmar (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Diplomové práce „Zhodnocení a financování investičního záměru ve společnosti Jabara, s.r.o.“ je rozdělena na tři základní části. Nejprve zhodnocení celkové situace podniku pomocí základních analýz. Následovat bude zjištění, zda má společnost Jabara, s.r.o. dostatek financí i dalších kritérií na rozvoj podniku investicí. Na závěr budou uvedeny možnosti vhodné formy financování dané investice.
Analýza financování dlouhodobého majetku formou leasingu a úvěru
BUREŠOVÁ, Lucie
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu financování pořízení dlouhodobého hmotného majetku dle různých forem pořízení. Zabývá se především leasingem, úvěrem a vlastními finančními prostředky. Cílem je zhodnotit výhodnost těchto způsobů financování pro vybraný podnik. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku základních údajů. Popisuje dlouhodobý majetek, leasing, úvěr. Praktická část se zabývá jednotlivými druhy financování, které jsou hodnoceny z hlediska absolutní finanční náročnosti, nákladové náročnosti a z pohledu čisté výhody leasingu. Po ukončení analýzy se jeví jako nejvýhodnější forma pořízení financování dlouhodobého hmotného majetku leasingem.
Porovnání způsobů pořízení stálých aktiv konkrétní společnosti
BEŠŤÁKOVÁ, Martina
Cílem práce je porovnání způsobů pořízení dlouhodobého hmotného majetku z daňového, účetního a finančního hlediska. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení a členění dlouhodobého majetku, na ocenění dlouhodobého hmotného majetku při pořízení a na způsoby pořízení dlouhodobého hmotného majetku a jejich účtování. Praktická část je zaměřena na porovnání pořízení dlouhodobého hmotného majetku prostřednictvím vlastních peněžních prostředků, bankovního úvěru a finančního leasingu z daňového, účetního a finančního hlediska.
Význam a využití nemovitých kulturních památek v Karlovarském kraji
Lojín, Lukáš ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kadeřábková, Jaroslava (oponent)
V práci je vymezen pojem kultury a především obecná definice památkového objektu, jeho managementu a vlastních zdrojů financování. Poznatky z obecné části byly využity v případové studii, které analyzovala stav návštěvnosti, vlastního financování a marketingu na pěti památkových objektech v Karlovarském kraji. Následně je provedeno srovnání výsledků mezi jednotlivými objekty. Rozvoj vlastních finančních prostředků by měl nahrazovat závislost na veřejných finančních zdrojích a pro jejich rozvoj je zapotřebí dosáhnout vysoké návštěvnosti objektu, která je podmíněna dostatečnou marketingovou komunikací objektu s veřejností.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.