Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Event Marketing - manuál úspěšného eventu
Roubíček, Jan ; Chocholoušek, Michal (vedoucí práce) ; Ladislav, Ladislav (oponent)
Tato práce se zabývá syntézou a hodnocením aktivit event marketingu na sportovních akcích. Mimo sestavení manuálu na úspěšnou, nabízí subjektivní i objektivní návrhy ke zlepšení některých praktik. Organizačního manuálu bylo docíleno polostrukturovaným rozhovorem s dvěma skupina pořadatelů běžeckých akcí. Jedna skupina pořádá seriál RunTour, tedy zaběhlý event a druhá je teprve ve fázi příprav, na níž je ukázáno, ve které fázi organizace vstupuje event marketing do plánu. Práce v textu nabízí přehled event marketingových aktivit sponzorů, tj. trendů na trhu a na konci vše shrnuje v ucelený seznam kroků a schéma, které k úspěšnému eventu povedou, což je i hlavním přínosem práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.