Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Simulace použití solárních článků
Frydrych, Michal ; Vaněk, Jiří (oponent) ; Jandová, Kristýna (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou výroby elektrické energie pomocí fotovoltaických panelů. Je zde uveden rozbor problematiky při výpočtu solárního systému pro “ostrovní“ provoz domu, popis všech dílčích částí nutných pro fotovoltaický systém a rozbor celkových nákladů na pořízení takového systému. Cílem této práce bylo vytvoření modelu domu, který využívá pro svou činnost fotovoltaické panely. Na vytvořeném modelu bylo provedeno měření za běžného dne, při laboratorních podmínkách a stanovení důležitých parametrů solárního panelu.
Simulace použití solárních článků
Frydrych, Michal ; Vaněk, Jiří (oponent) ; Jandová, Kristýna (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou výroby elektrické energie pomocí fotovoltaických panelů. Je zde uveden rozbor problematiky při výpočtu solárního systému pro “ostrovní“ provoz domu, popis všech dílčích částí nutných pro fotovoltaický systém a rozbor celkových nákladů na pořízení takového systému. Cílem této práce bylo vytvoření modelu domu, který využívá pro svou činnost fotovoltaické panely. Na vytvořeném modelu bylo provedeno měření za běžného dne, při laboratorních podmínkách a stanovení důležitých parametrů solárního panelu.
Stanovení optimální ceny v akčním a běžném prodeji ve spolupráci s Pfanner, spol. s r.o.
Bříštělová, Radka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Cenová strategie a správně navržená úroveň ceny hraje zásadní úlohu v každém úspěšně vedeném podniku. Zejména pak v současné době, kdy roste citlivost zákazníků nejen na cenu, ale také na aktivity podpory prodeje obecně. Zdá se, že v případě výrobkové kategorie džusů značky Pfanner, kterými se práce zabývala, platí tato skutečnost dvojnásob. Jaký vývoj v oblasti prodejů a ceny zaznamenali hlavní hráči na tomto trhu, je zde zkoumáno na základě sekundárních dat výzkumné agentury MEMRB Retail Services. Vnímání image značky a chování zákazníků pak vychází z výsledků studie TNS AISA. Práce se snaží najít odpovědi zejména na tyto otázky: Může si společnost Pfanner udržet image kvalitní značky a zároveň navýšit dosažené prodeje? Jaká cena může spolu s určitými aktivitami podpory prodeje zajistit společnosti vyšší obrat ale zároveň nepoškodit dlouho budovanou image značky? Jaká je optimální úroveň běžné a akční ceny výrobků Pfanner?
Optimální daňový systém
Podobský, Petr ; Lipka, David (vedoucí práce) ; Antoš, Ondřej (oponent)
Hlavním cílem práce je najít optimální daňový systém založený na modelu zdanění fyzických osob - zaměstnanců. Základní otázkou je, jak daňový systém působí na nabídku práce a jak změní rozložení bohatství ve společnosti. V modelu je použito rozložení hrubých měsíčních mezd z ČSÚ. V první části práce je uvedena daňová teorie související s tématem. V druhé částí je definován optimální daňový systém pro potřeby této práce. V třetí části práce je popsán model a jsou definovány jeho parametry. Ve čtvrté části jsou detailně popsány výsledky zdanění modelu rozdělené podle jednotlivých daňových systémů. Poslední část se zabývá výběrem optimálního modelu zdanění. Práce dochází k závěru, že optimálním způsobem zdanění je proporcionální daň, jelikož způsobuje nejmenší ztrátu v produktu. Změna rozložení bohatství má být uskutečňována transfery pro nejchudší jedince ve společnosti.
Rovná daň a její vliv na příjmovou úroveň
Pilátová, Světlana ; Tomková, Magdalena (vedoucí práce) ; Adamec, Václav (oponent)
Tato práce je zaměřena na zhodnocení alternativního systému zdanění na principu rovné daně. Pro svoji práci jsem zvolila podrobnější zkoumání konkrétní příjmové situace poplatníků v případě zavedení rovné daně a zhodnocení přínosů rovné daně převážně v souvislosti s příjmy. Součástí této práce jsou také příklady z několika států, kde rovná daň byla již zavedena.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.