Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Online strategické chování podniků zaměřených na cyklistiku
Dudová, Kateřina
Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnotit online strategické chování podniků v sektoru cyklistiky. V teoretické části práce jsou vysvětleny hlavní pojmy jako elektronické obchodování, modely B2C a B2B, strategie a strategické řízení a online nákupní chování zákazníka v e-commerce. Empirická část práce se pak zaměřuje na kvantitativní výzkum faktorů online nákupního chování zvolených internetových obchodů, které autorka hodnotila metodou situační analýzy a benchmarkingu. Výsledné strategické pozice jsou doplněny výpočtem vybraných ukazatelů finanční analýzy. Dle výsledků obou dílčích výzkumů převládá u podniků balancovaná e-commerce strategie. Výsledky finanční analýzy do jisté míry ovlivnila pandemická krize Covid-19.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.