Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Fenomén Streisand effect - implikace pro marketing management
Dytrychová, Eva ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce bylo nalezení a charakteristika případů internetového fe-noménu Streisand efekt, který je důsledkem neúspěšné snahy o utajení již zveřejněné informace (zpravidla na internetu) a možnosti využití tohoto fenoménu v marketing managementu. V práci jsou uvedeny a popsány tuzemské i zahraniční případy tohoto jevu a analyzovány pokusy o jeho aplikaci v marketingových kampaních. Na základě získaných charakteristik jsou navrženy možné způsoby uplatnění Streisand efektu v marketingové kampani a diskutovány potenciální přínosy těchto kampaní pro marketing management.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.