Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace internetové prezentace pro podporu e-marketingu
Kříž, Petr ; Luhan, Jan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce tvoří metodickou pomůcku pro získání potenciálních nových zákazníků z internetového prostředí za použití optimalizačních technik pro internetové prezentace. Optimalizační techniky jsou děleny do přímo a nepřímo ovlivnitelných faktorů spolu s kombinací internetového marketingu.
Optimalizace internetové prezentace pro podporu e-marketingu
Kříž, Petr ; Luhan, Jan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce tvoří metodickou pomůcku pro získání potenciálních nových zákazníků z internetového prostředí za použití optimalizačních technik pro internetové prezentace. Optimalizační techniky jsou děleny do přímo a nepřímo ovlivnitelných faktorů spolu s kombinací internetového marketingu.
SEO Analysis and Specific Website Improvement
Horniačková, Monika ; Zumr, Jiří (vedoucí práce) ; Vodňanský, Daniel (oponent)
Tato bakalárska práce se zaobírá problematikou, jak optimalizovat webové stránky pro vyhledávače a zabezpečit tak lepší umístění ve výsledcích vyhledávání. Cílem práce je přiblížit základní znalosti z této oblasti a následně je aplikovat v rámci analýzy konkrétní webové stránky. Teoretická část práce vysvětluje základní pojmy z oblasti SEO a fungování fulltextových vyhledávačů, zejména na příkladu vyhledávače společnosti Google. V praktické části jsou aplikované dvě varianty analýzy SEO. Prvá varianta je analýza pomocí online SEO analyzátoru, která poukazuje na irelevantnost výsledků z podobných online nástrojů a druhou variantou analýzy je vlastní SEO analýza a sledování konkrétních faktorů uvedených v teoretické části. Výsledkem analýzy je zhodnocení současného stavu webové stránky z pohledu SEO a doporučení konkrétních změn a úprav webové stránky k dosažení optimalizace pro vyhledávače. Práce přibližuje jednoduchou formou oblast optimalizace pro vyhledávače a může sloužit jako pomůcka pro provozovatele menších webů, kteří mají zájem své stránky optimalizovat.
Srovnání on-page SEO faktorů pro mobilní web
Andr, Ondřej ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Henych, Martin (oponent)
Práce se zabývá tematikou tzv. onpage signálů, na základě kterých vyhledávače řadí stránky ve výsledcích vyhledávání. Zaměřuje se na význam těchto signálů pro řazení výsledků vyhledávání na mobilních zařízeních. Hlavními cíli práce jsou popsat současná doporučení pro SEO on-page faktory a experimentálně otestovat skutečnou váhu těchto faktorů. Na základě výsledků testu jsem sestavil optimální množinu faktorů s maximálním přínosem pro SEO. Na teoretické úrovni práce shrnuje základní poznatky ohledně vyhledávání na mobilních zařízeních, popisuje specifické chování uživatelů a současná doporučení pro optimalizaci webu od nejvýznamnějších vyhledávačů pro český trh, Google a Seznam. Praktická část je realizována formou srovnávací studie vybraných on-page signálů. Pro její potřeby bylo vytvořeno několik statických webových prezentací, přičemž každá byla zoptimalizována právě na jeden faktor. Všechny testované weby byly zaměřeny na stejné, velmi specifické téma, aby byly zajištěny stejné výchozí podmínky. Měřením pozic předem definovaných klíčových slov ve výsledcích mobilního vyhledávání bylo možné určit, kterému signálu přikládají vyhledávače větší váhu ve vztahu k ostatním. Výsledky práce přispívají k faktickému zhodnocení významnosti jednotlivých seo onpage signálů pro mobilní weby. Studie může být přínosná pro menší firemní prezentace, které mají za cíl rychle se zviditelnit ve svém oboru podnikání na internetu. Zacílením na správnou množinu optimalizovaných faktorů mohou také optimalizovat své náklady.
Marketing ve virtuálním prostředí
Karásek, Pavel ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Řezníček, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá online marketingem, jeho souvislostmi se 4P klasického marketingu a SEO optimalizací. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretickém oddílu jsou vysvětleny základní pojmy a oblasti online marketingu. Jsou zde srovnány 4P marketingu z pohledu internetem zprostředkovaného (virtuálního) a fyzického prostředí. Pro obě prostředí jsou uvedeny charakteristiky společně s jejich výhodami a nevýhodami. Praktická část se věnuje optimalizaci webu hotelu S.E.N. směrem k marketingovým potřebám jeho vlastníka. Při optimalizaci jsou použity techniky online marketingu vysvětlené v teoretické části. Výstupy optimalizace s dalšími doporučeními jsou zhodnoceny v závěru.
Tvorba webových stránek se zaměřením na nejdůležitější SEO faktory
Beňadik, Petr ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Vojíř, Stanislav (oponent)
Tato práce se zabývá výběrem a optimalizací nejdůležitějších SEO faktorů, na které by měl být kladen důraz v průběhu procesu tvorby nových webových stránek. Cílem této práce je přiblížit, jaké činnosti se za pojmem SEO optimalizace ukrývají a že se jedná o komplexní optimalizaci webových stránek pro vyhledávače. Nejedná se jen o kvalitu technického zpracování stránek, ale převážně také optimalizaci obsahové části. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části -- teoretickou a praktickou. Ve dvou úvodních teoretických kapitolách jsou vymezeny základní pojmy, nastíněn princip vyhledávačů a dále jsou detailněji popsány nejdůležitější on-page a off-page faktory včetně několika praktických ukázek. V praktické části je prezentován reálný projekt od zadání projektu, jeho analýzy, návrhu, přes implementaci navrženého řešení až po následnou analýzu hotových webových stránek, ve kterých uvádím tipy pro další vylepšení a optimalizace stránek. V rámci zpracování projektu je kladen důraz především na SEO faktory, které byly přiblíženy v teoretické části práce.
Porovnání úspěšnosti on-page a off-page faktorů při SEO
Traksl, František ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Hazucha, Andrej (oponent)
Tato práce si klade za cíl porovnat on-page a off-page faktory a vyhodnotit, který z těchto dvou faktorů má větší váhu v počátku optimalizace stránek pro vyhledávače. K tomu, aby bylo zjištěno, který z faktorů má větší váhu, byly vytvořeny dvě na sobě nezávislé internetové stránky. Prvá ze stránek je optimalizována za pomoci on-page faktorů, druhá za pomoci off-page faktorů. V závěru této práce je uvedeno, která ze stránek se umístila lépe ve vyhledávačích a dle toho jsou posouzeny on-page a off-page faktory. Účelem je tedy zjistit, na co se v počátcích tvorby www stránek a jejich optimalizace zaměřit. A prozkoumat další část rychle se rozvíjející oblasti tvorby webu, která nám může pomoci v lepším chápání hodnocení internetových stránek vyhledávači.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.