Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Oleje spalovacích motorů
Dzurenda, Ján ; Novotný, Pavel (oponent) ; Maršálek, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rešerší současného stavu poznání v oblasti mazání spalovacích motorů, tj. systémy mazání, a oleji spalovacích motorů. V úvodu je práce zaměřena na problematiku mazacích systémů, jejich dělení podle způsobu mazání a popisu hlavních částí mazací soustavy. Další část práce je zaměřena na motorové oleje. V této části je uvedeno dělení motorových olejů, požadavky na motorové oleje a vlastnosti motorových olejů. Navazující část práce popisuje problematiku spojenou s mazáním spalovacích motorů. Uvedeny jsou hlavní činitelé, které mají vliv na vlastnosti motorového oleje tj. palivo, voda, glykol a nečistoty. Dále je rozpracována problematika související s provozem motoru tj. teplota, množství a spotřeba oleje. V poslední části je popsána problematika biologické odbouratelnosti a aktuální požadavky na aplikace motorových olejů.
Výroba tělesa olejového filtru
Prokop, Karel ; Humlíček, Jaroslav (oponent) ; Podaný, Kamil (vedoucí práce)
Práce řeší návrh výroby tělesa olejového filtru. Jedná se o rotační součást zhotovenou z hlubokotažné oceli DC02. S ohledem na materiál, geometrii tělesa a velikost série byla pro výrobu navržena technologie hlubokého tažení bez ztenčení stěny. Bylo rozhodnuto o nutnosti pěti tažných operací. Byly zvoleny vhodné lisy, jak pro nástřihovou linku, tak i vlastní tažení. Součástí práce je i návrh konstrukce postupového nástroje. Tažidlo pro první tah je pak podrobně popsáno včetně kontrol a výkresové dokumentace. V ekonomické části jsou porovnány varianty s požadavkem měsíční produkce 50 000, 180 000 a 350 000 kusů. Z těchto možností byla zvolena jako nejvhodnější výroba 180 000 kusů za měsíc.
Výroba tělesa olejového filtru
Prokop, Karel ; Humlíček, Jaroslav (oponent) ; Podaný, Kamil (vedoucí práce)
Práce řeší návrh výroby tělesa olejového filtru. Jedná se o rotační součást zhotovenou z hlubokotažné oceli DC02. S ohledem na materiál, geometrii tělesa a velikost série byla pro výrobu navržena technologie hlubokého tažení bez ztenčení stěny. Bylo rozhodnuto o nutnosti pěti tažných operací. Byly zvoleny vhodné lisy, jak pro nástřihovou linku, tak i vlastní tažení. Součástí práce je i návrh konstrukce postupového nástroje. Tažidlo pro první tah je pak podrobně popsáno včetně kontrol a výkresové dokumentace. V ekonomické části jsou porovnány varianty s požadavkem měsíční produkce 50 000, 180 000 a 350 000 kusů. Z těchto možností byla zvolena jako nejvhodnější výroba 180 000 kusů za měsíc.
Oleje spalovacích motorů
Dzurenda, Ján ; Novotný, Pavel (oponent) ; Maršálek, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rešerší současného stavu poznání v oblasti mazání spalovacích motorů, tj. systémy mazání, a oleji spalovacích motorů. V úvodu je práce zaměřena na problematiku mazacích systémů, jejich dělení podle způsobu mazání a popisu hlavních částí mazací soustavy. Další část práce je zaměřena na motorové oleje. V této části je uvedeno dělení motorových olejů, požadavky na motorové oleje a vlastnosti motorových olejů. Navazující část práce popisuje problematiku spojenou s mazáním spalovacích motorů. Uvedeny jsou hlavní činitelé, které mají vliv na vlastnosti motorového oleje tj. palivo, voda, glykol a nečistoty. Dále je rozpracována problematika související s provozem motoru tj. teplota, množství a spotřeba oleje. V poslední části je popsána problematika biologické odbouratelnosti a aktuální požadavky na aplikace motorových olejů.
Oleje spalovacích motorů
Dzurenda, Ján ; Novotný, Pavel (oponent) ; Maršálek, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rešerší současného stavu poznání v oblasti mazání spalovacích motorů, tj. systémy mazání, a oleji spalovacích motorů. V úvodu je práce zaměřena na problematiku mazacích systémů, jejich dělení podle způsobu mazání a popisu hlavních částí mazací soustavy. Další část práce je zaměřena na motorové oleje. V této části je uvedeno dělení motorových olejů, požadavky na motorové oleje a vlastnosti motorových olejů. Navazující část práce popisuje problematiku spojenou s mazáním spalovacích motorů. Uvedeny jsou hlavní činitelé, které mají vliv na vlastnosti motorového oleje tj. palivo, voda, glykol a nečistoty. Dále je rozpracována problematika související s provozem motoru tj. teplota, množství a spotřeba oleje. V poslední části je popsána problematika biologické odbouratelnosti a aktuální požadavky na aplikace motorových olejů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.