Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti využití odměnového crowdfundingu při financování start-upů v ČR
Brossová, Nikola
Cílem práce je vyhodnotit možnosti využití odměnového crowdfundignu při financování start-upů v České republice. Práce dále určí klíčové faktory úspěšnosti pro všechny kampaně a pro kampaně start-upů. První část se zaměřuje na teoretické pojetí crowdfundingu. Zde jsou obecně popsány typy crowdfundingů, jeho výhody a nevýhody a popsány faktory úspěšnosti. Dále je podrobně popsán crowdfunding ve světě a v České republice se zaměřením na portály Hithit a Startovač. Součástí práce je provedená studie pro určení faktorů úspěšnosti crowdfundingových projektů. Data pro studii jsou čerpány z portálu Hithit a Startovač. Získané výsledky jsou diskutovány a jsou posouzeny faktory úspěšnosti crowdfundingových projektů.
Crowdfunding
Sotonová, Adéla ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Asmalovskij, Alexandr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá odměnovým crowdfundingem, aktuálními poskytovateli odměnového crowdfundingu a faktory úspěšnosti crowdfundingové kampaně. Práce je členěna do tří kapitol. První teoretická kapitola se zabývá historickým kontextem crowdfundingu a jeho výhodami a riziky. Druhá kapitola obsahuje přehledné zpracování nejznámějších poskytovatelů odměnového crowdfundingu v České republice a ve světě. Třetí kapitola je praktická a zabývá se faktory úspěšnosti. Cílem je nalézt faktory, které vedou k úspěchu projektu odměnového crowdfundingu v České republice a tyto faktory ilustrovat na reálných projektech. V této kapitole jsou také shrnuty poznatky z výzkumu, v rámci kterého byly vedeny strukturované rozhovory s účastníky úspěšných projektů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.