Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh napojení Nezamyslic na VRT (RS1)
Karpíšek, David ; Janoušek, Jan (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem Nezamyslické spojky, která bude sloužit k napojení VRT Haná na modernizovanou trať Brno – Přerov před žst. Nezamyslice. Traťová spojka je navržena na rychlost až 200 km/h, čehož bylo docíleno mimoúrovňovým zapojením a úpravou kolejového řešení modernizované trati Brno – Přerov. Součástí práce je také návrh odvodnění.
Návrh napojení VRT do Pardubic
Kuchár, Martin ; Janoušek, Jan (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
Cílem práce bylo navrhnout napojení města Pardubice na síť VRT Praha – Hradec Králové – Wroclaw. Začátek napojení se nachází u obce Olešnice. Konec napojení se nachází u obce Opočínek na konvenční trať před žel. zastávkou Pardubice – Opočínek. Nová trasa VRT bude navržena na maximální rychlost 350 km/h podle Manuálu pro projektování DÚR. Délka trasy bude cca 20 km.
Návrh VRT (RS42) v úseku Louny - Most
Kulhavá, Daniela ; Janoušek, Jan (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nové dvoukolejné trasy VRT v úseku Louny – Most. Trať je navržena pro osobní dopravu na maximální rychlost 250 km/h. Byly navrženy směrové a sklonové poměry trati, včetně vykreslení zemního tělesa. Bylo řešeno umístění železničních mostů, silničních nadjezdů, propustků a umístění opěrných zdí.
Návrh vnější traťové spojky žst. Studénka - Sedlnice
Kubiszová, Pavla ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá technickým řešením vnější traťové spojky Studénka – Sedlnice, umožňující přímou jízdu vlaků ve směru Hladké Životice – Sedlnice. Součástí práce je také návrh odvodnění. Navržena je samotná trať spojky, pojmenovaná jako „Pustějovská spojka“ a napojení na stávající tratě.
Návrh VRT (RS42) v úseku Louny - Most
Kulhavá, Daniela ; Janoušek, Jan (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nové dvoukolejné trasy VRT v úseku Louny – Most. Trať je navržena pro osobní dopravu na maximální rychlost 250 km/h. Byly navrženy směrové a sklonové poměry trati, včetně vykreslení zemního tělesa. Bylo řešeno umístění železničních mostů, silničních nadjezdů, propustků a umístění opěrných zdí.
Návrh napojení VRT do Pardubic
Kuchár, Martin ; Janoušek, Jan (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
Cílem práce bylo navrhnout napojení města Pardubice na síť VRT Praha – Hradec Králové – Wroclaw. Začátek napojení se nachází u obce Olešnice. Konec napojení se nachází u obce Opočínek na konvenční trať před žel. zastávkou Pardubice – Opočínek. Nová trasa VRT bude navržena na maximální rychlost 350 km/h podle Manuálu pro projektování DÚR. Délka trasy bude cca 20 km.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.