Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ocenění rodinné firmy Pekařství Kopecký s.r.o.
Kopecká, Barbora ; Heřman, Jan (vedoucí práce) ; Zeman, Karel (oponent)
Diplomová práce prezentuje komplexní ocenění malého výrobního podniku, kdy hledaným standardem hodnoty je investiční hodnota. Práce obsahuje strategickou a finanční analýzu, prognózu generátorů hodnoty, vypracování finančního plánu a vlastní ocenění.
Ocenění podniku Opavia-LU, s.r.o.
Zmelíková, Tereza ; Heřman, Jan (vedoucí práce) ; Zeman, Karel (oponent)
Cílem diplomové práce "Ocenění podniku Opavia - LU, s.r.o." je vyhodnocení finanční situace a ocenění zvoleného podniku. Analýza je zpracována z pohledu externího uživatele pro účetní období 2009 až 2013. V metodické části jsou uvedeny ukazatele finanční analýzy, které jsou poté v praktické části zkoumány u samotného podniku. Finanční analýza zahrnuje vertikální a horizontální analýzu, analýzu poměrových ukazatelů a ekonomické přidané hodnoty. Dále se tato práce věnuje predikci finančního plánu na 5 následujících let a také ocenění firmy na základě metody diskontovaných cash flow.
Ocenění podniku společnosti O2 Czech Republic, a.s.
Smolková, Anna ; Mařík, Miloš (vedoucí práce) ; Luxemburk, Patrik (oponent)
Cílem této diplomové práce je stanovení tržní hodnoty akcií, resp. vlastního kapitálu podniku společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. k 31.12.2010. Práce ma podobu znaleckého posudku a její součástí tedy není jen vlastní ocenění podniku, ale i jeho finanční a strategická analýza. V práci jsou prezentovány výsledky výzkumu, jehož závěry přispěly k sestavení finančního plánu za období let 2011 až 2017. Vlastní ocenění je provedeno pomocí výnosové metody DCF Equity v závislosti na třech různých variantách prognózy(pesimistická, základní,optimistická).Za druhou metodu byla zvolena metoda tržního srovnání. Výsledná hodnota podniku je stanovena jako intervalové rozpětí.
Oceňování doménových jmen
Nešpor, Radek ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Maříková, Pavla (oponent)
Cílem diplomové práce je návrh metodiky pro oceňování doménových jmen. Doménová jména jsou pro potřeby ocenění rozdělena do tří kategorií podle způsobu generování jejich užitku jako hlavního hodnototvorného faktoru. Pro třídu doménových jmen, jenž je schopna generovat samostatně peněžní toky jsou navrženy dvě výnosové metody -- metoda DCF a metoda tržního porovnání. Doménová jména, která slouží jako marketingový nástroj a tedy jejich užitek se promítá do tržeb za zboží nebo služby jsou uvedena jako třída dvě a pro ocenění jsou vhodné metoda excess earnings a metoda ziskové prémie. Poslední třídou jsou doménová jména jejichž užitek není známý ani zřejmý. Jejich ocenění je možno provést kombinací nákladového a výnosového ocenění formou bodové metody. Modelové příklady ocenění pro každou třídu doménových jmen jsou uvedeny v poslední kapitole.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.