Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Inteligentní řízení ve strategických hrách
Knotek, David ; Kočí, Radek (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit jednoduchou počítačovou hru s výraznými prvky umělé inteligence. Umělá inteligence bude v projektu zastoupena ve třech úrovních, manažerské (globální), hráčské (lokální) a asistentské (pomocné). V další fázi projektu se zaměřím na grafickou stránku, 2D simulátor zápasů, uživatelské rozhraní a následné nasazení hry do provozu. Hra bude implementována v jazyce C++, který poskytuje dostatečný programátorský komfort a jeho velkou výhodou je i multiplatformnost.
Analýza virtuálního stroje Javy
Bůna, Martin ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat virtuální stroj Javy. Virtuální stroj je nejprve zařazen do kontextu virtualizace, přičemž je ukázáno, proč je dnes tento virtuální stroj tak úspěšným konceptem. V další části bakalářské práce je rozebrán samotný virtuální stroj, je vysvětlena jeho struktura a základní principy, na kterých pracuje. Nakonec jsou předvedeny vybrané elementární konstrukce programovacího jazyka Java v souvislosti s virtuálním strojem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.