Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza efektivity Cialdiniho principů prodeje ve vybrané firmě
Těšík, Petr
Tato bakalářská práce se zabývá psychologií přesvědčování a její aplikací v běžném životě, zejména tedy Cialdiniho principům přesvědčování. Cílem této práce je zjistit informovanost obchodních zástupců zkoumané firmy, tedy firmy Agrocentrum ZS, v problematice přesvědčování, dále aplikaci v praxi a zjistit názory a zkušenosti respondentů v této oblasti. Teoretická část se týká definic přesvědčování a manipulace podle různých představitelů, poté definováním základních pojmů v oblasti přesvědčování. Dále se práce bude zabývat Robertem Cialdinim a jeho přesvědčovacími principy. Jakožto praktická část jsou zpracovány a vyhodnoceny dotazníky od patnácti respondentů zkoumané firmy, s obecnými otázkami týkající se přesvědčování a se třemi stěžejními otázkami, které zjišťují, který princip přesvědčování se ve zkoumané firmě využívá nejvíce.
Obchodní zástupce - současnost a perspektiva
NĚMCOVÁ KOVÁČOVÁ, Zdeňka
Diplomová práce se zabývá vyhodnocením vlivu výkonnosti třech skupin obchodních zástupců ve společnosti Coca-Cola HBC Česká republika, s.r.o. na firemní tržby, objemy prodeje. Porovnává náklady třech skupin obchodních zástupců. Na základě výstupů vícekriteriální analýzy vlivu výkonnosti skupin obchodních zástupců na vnitrofiremních kritériích je navrženo řešení využití obchodních zástupců do budoucna s cílem zvyšovat hospodářský výsledek firmy.
Analýza práce obchodního zástupce na trhu vlasové kosmetiky
Benešová, Lucie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kohoutová, Zdeňka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá pracovní náplní obchodního zástupce na trhu vlasové kosmetiky, konkrétně pak ve společnosti Hair Servis. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část popisuje teoretické pojmy, jako jsou trh vlasové kosmetiky, konkurenceschopnost, konkurenční výhoda a také rozbor práce obchodního zástupce. Druhá, praktická část se věnuje charakteristice a portfoliu společnosti Hair Servis, dále jejímu konkurenčnímu prostředí, konkurenční výhodě a především jejím obchodním zástupcům. Další část představuje vlastní dotazníkové šetření pro obchodní zástupce uvedené společnosti, které bylo vypracováno ke zjištění spokojenosti obchodních zástupců firmy a k navrhnutí změn pro tento podnik. V poslední části je shrnuto vyhodnocení dotazníkového šetření a navrhnutí vlastních doporučení.
Motivační program pro obchodní zástupce firmy Nu Skin
Sedláčková, Michaela
Tato bakalářská práce analyzuje motivační program společnosti Nu Skin, který slouží ke zvýšení motivace obchodních zástupců společnosti. Cílem práce je návrh doporučení na zlepšení motivačního programu pro obchodní zástupce společnosti Nu Skin. Analýza je provedena pomocí dotazníkového šetření a následně statistického vyhodnocení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.