Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Skarlantová, Pavla ; Pálka, Peter, (vedoucí práce)
Kulturní standardy Francie
Dostálová, Eva ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Studie interkulturní komunikace a managementu je na vzestupu od 50. let, kdy si jednotliví vědci začali uvědomovat důležitost role kultury v mezinárodních vztazích. Předmětem studia této diplomové práce je právě kulturně podmíněné vnímání a chování Francouzů v aplikaci na business. Základní charakteristické prvky francouzské kultury byly identifikovány prostřednictvím studie výzkumů a zjištění předních vědců v oboru, tj. Geerta Hofstede a Fonse Trompenaarse, a následně za účelem detailnější analýzy kulturních rozdílů byl proveden kvalitativní výzkum založený na hloubkových rozhovorech se vzorkem 12 respondentů. Ti byli ochotni věnovat svůj čas a podělit se o své zkušenosti ze spolupráce s Francouzi, ať již přímo ve Francii nebo v přímé spolupráci s Francouzi v Česku. Existence bariér komunikace mezi oběma kulturami byla na základě výzkumu potvrzena, a výzkum kulturních odlišností byl tak opodstatněn. Výsledky výzkumu jsou interpretovány v sérii doporučení určené pro Čechy, které shrnují zjištěné fenomény.
Etické aspekty vztahu "nabídka - poptávka"
ŘEHKA, Martin
Práce se zabývá vztahy v obchodním prostředí se zaměřením na etické aspekty vztahu nabídky a poptávky. První část práce se zabývá terminologickým popisem, druhá část pak pohledem ze strany prodávajících. Náhledem z druhé strany, tj. ze strany poptávky, se zabývá třetí část práce a v posledním bodě je uveden jejich vzájemný vztah. Cílem je pak ukázat důležitost správného morálního chování v obchodním prostředí, upozornit na nejčastější nemorálního chování a jejich důsledky, a dále uvést, jak se může morální chování vyplatit ve strategii nabízejícího či poptávajícího s výhledem do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.