Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  začátekpředchozí34 - 43  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nové technologie v obchodním podnikání
DAŇKOVÁ, Anna
Předmětem diplomové práce Nové technologie v obchodním podnikání je identifikovat nové technologie v obchodě, zhodnotit výhody a nevýhody vybraných technologických inovací. A formulovat doporučení. První část práce zahrnuje teoretický základ dané problematiky, především vymezení pojmů inovace, inovace v maloobchodě, technologie Future Store a aktuální trendy v USA, Německu a ČR. A druhé části jsou pak získané teoretické poznatky dané problematiky aplikovány v konkrétních výzkumech v Pasově, Praze a Českých Budějovicích.
Univerzální nástroj pro rozšíření možností redakční práce s obrazovým materiálem
PÝCHA, Filip
Bakalářská práce se zabývá vytvořením webové aplikace od samotné zadávací dokumentace přes vývoj a vysvětlení vnitřní struktury až po funkční aplikaci. Na úvod je čtenáři vysvětleno jaké základní pojmy, technologie a funkce budou použity ve výsledné aplikaci. Další část bakalářské práce se zabývá použitím vhodné metodiky vývoje webové aplikace, rozpracováním a popis zvolené metodiky. Finální část se věnuje návrhu, implementace a následně prezentace webové aplikace na~redakčním systému VoxArea.
Analýza využití nových technologií pro vizuální komunikaci a jejich společenský dopad
Kadlecová, Petra ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Práce se zaměřuje na analýzu nových technologií, které se využívají v oblasti vizuální komunikace. Jde zejména o jejich popis, charakteristiku a způsob jejich využití. Další část je zaměřena na sociální trendy, které prostupují současnou západní společností, a jejich vzájemný vztah s novými technologiemi v oblasti vizuální komunikace. Zabývá se tedy také tím, jaké společenské změny a změny ve vnímání jednotlivců vývoj a šíření těchto nových technologií způsobuje. Popisuje důležitou roli vizuální komunikace v dnešním světě a změny ve společnosti následkem hojného využívání moderních technologií. Cílem práce je vytvořit analýzu a tím i ucelený přehled nových technologií a jejich využití v oblasti vizuální komunikace. Na závěr se práce snaží odhadnout další směr nových technologií v oblasti vizuální komunikace a vytvořit predikci jejich dalšího vývoje v budoucnosti.
Interaktivní aplikace pro výuku finanční matematiky
ROSA, Přemysl
21 století je stoletím informací a nových technologií. Také informace ze světa financí jsou nezbytné pro správné rozhodování a orientaci. Nové technologie s sebou přinesly také nové typy finančních operací. Proto je nezbytné, aby se s rozvojem nových technologií rozšířila i finanční gramotnost, která umožní porozumět financím a správně s nimi zacházet. Také tato bakalářská práce se bude zabývat rozvíjením finanční gramotnosti, ale příjemnou a interaktivní formou. Základním kamenem v úvodu této práce bude vysvětlení důležitých pojmů z oblasti finanční matematiky, doplněných o vzorce použité ve Smart dokumentech. Dále bude popsáno prostředí programu a nástroje pro tvorbu Smart dokumentů. Zahrnutí historie a vzniku společnosti Maplesoft a vývoje programu Maple od jeho počátků až po současnost doplní obraz této práce.
Nové technologie v obchodním podnikání
DAŇKOVÁ, Anna
Předmětem bakalářské práce Nové technologie v obchodním podnikání je popis vývoje obchodu, nových technologií v obchodě, podrobná analýza vybraných technologií. A zhodnocení výhod a nevýhod a formulace doporučení. První část práce zahrnuje teoretický základ dané problematiky, především vymezení základních pojmů z obchodu, maloobchodu a nových technologií. V druhé části jsou pak získané teoretické poznatky dané problematiky aplikovány v rámci konkrétního výzkumu v Českých Budějovicích.
Analýza maloobchodní sítě ve vybrané firmě
Žihlová, Hana ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práce je zaměřena na vybranou firmu ­- spotřební družstvo, podnikající v oblasti maloobchodu. Teoretická část práce je věnována charakteristice obchodu jako celku s následným vyčleněním maloobchodu. Praktická část se věnuje vybranému spotřebnímu družstvu s nástinem problematiky družstevnictví. Nejprve se věnuje historickému vývoji družstva do současnosti, struktuře a fungování maloobchodní sítě. Dále hodnotí stávající situaci a možnosti dalšího rozvoje se zaměřením na aplikaci nových informačních technologií, které mají být nástrojem pro zkvalitnění a optimalizaci maloobchodní sítě. V závěrečné části jsou navržena možná řešení a doporučení pro další rozvoj firmy.
Acceptance of new technologies across cultures
Ruskovská, Petra ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Práce analyzuje způsob, jakým jsou akceptovány nové technologie především Internetu) v různých kulturách. Soustřeďuje se jak na časový průběh, tak na míru a specifika penetrace nových technologií do společností v různých kulturách. V úvodu poskytuje základní charakteristiky kultury, světových kulturních skupin, akceptace a vybraných technologií. Následně sleduje rozšiřování daných technologií ve světě.
Nové technologie v obchodním podnikání
PENIAŠTEKOVÁ, Gabriela
Tématem této bakalářské práce jsou "Nové technologie v obchodním podnikání". Stanovené hypotézy jsou zaměřeny na technologie používané v maloobchodě a velkoobchodě a srovnání využívání těchto technologií v rámci uvedených oblastí v České republice a ekonomicky vyspělejších státech Evropy. Z těchto technologií jsem vybrala tři a jimi se podrobněji zabývala. Jedná se o elektronické obchodování (E-business), EDI (Electronic Data Interchange) a RFID (Radio Frequency Identification).
Přeměna společnosti od bankovní asociace Mastercharge po akciovou společnost Mastercard veřejně obchodovanou na Newyorské burze
Kábelková, Lenka ; Burgerová, Jiřina (vedoucí práce) ; Ježek, Tomáš (oponent)
V teoretické části své práce se nejprve zaměřím na samotný vznik společnosti Master Charge a poté budu popisovat vše, co s sebou přinesla přeměna kartové společnosti od bankovní asociace až po akciovou společnost, veřejně obchodovanou na NYSE. Jedná se především o změnu vlastnické struktury a změnu obchodní strategie. V praktické části se budu věnovat vývoji tržních cen akcií společnosti MasterCard od vstupu na NYSE, tento vývoj spojím s příchodem finanční krize. V závěru své práce se ještě zaměřím na nové technologie, se kterými kartové společnosti přicházejí na trh. Cílem mé práce je tedy zhodnotit dopady finanční krize na akcie kartové společnosti a také nastínit budoucí vývoj technologií z hlediska držitelů platebních karet.
Využití IT v oblasti personalistiky
Kohoutová, Lenka ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Popelková, Julie (oponent)
Diplomová práce analyzuje využívání nových technologií v oblasti personalistiky. První část diplomové práce se zabývá teoretickým úvodem do tématu personalistiky s navázáním a propojením nových technologií, které se v této oblasti objevují. Tato část slouží jako podklad pro praktickou část, která byla vypracována ve společnosti DHI a.s. Hlavním přínosem práce bude zanalyzování jednotlivých personálních činností a návrhy možností s přispěním nových technologií.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   začátekpředchozí34 - 43  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.