Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Propagace a marketingové strategie kulturní instituce Chodovská tvrz
Tomšíčková, Tereza ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Malcová, Zuzana (oponent)
Ve své bakalářské práci se zabývám marketingem a způsoby propagace činností kulturní neziskové organizace Chodovská tvrz. V teoretickém základu se nejprve věnuji definici marketingu a souvisejících pojmů obecně a následně rozebírám specifika aplikace marketingu z hlediska neziskového sektoru. Teoretickou část uzavírá kapitola věnující se obecné charakteristice pojmů lokální kultury. Praktická část této práce představí historii a současnou situaci na Chodovské tvrzi. Další kapitoly se zabývají marketingem této instituce -- popisuji nástroje marketingového mixu tvrze, uvádí formu vztahů s veřejností (Public relations) a strukturu finančních zdrojů marketingu. Následně přibližují specifika marketingu podle konkrétních projektů a uvádí doporučení pro zlepšení. Praktickou část zakončuje charakteristika lokálního kulturního prostředí této organizace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.