Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Umělecké směry ve výtvarných aktivitách
Dann, Hana ; Hanková, Zdeňka (vedoucí práce) ; Richterová, Magdalena (oponent)
Ve své bakalářské práci se zabývám výtvarnými aktivitami pro žáky středního škol- ního věku, které by měly propojit téma uměleckých směrů 19. a 20. století s dětskou tvoři- vostí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá následujícími tématy: zájmová činnost ve volném čase, vývoj dětského výtvarného projevu, tvořivosti, cíle výtvarné výchovy a podnětné prostředí. V závěru teoretické části se soustředím především na popis jednotlivých uměleckých směrů a jejich hlavních představitelů. S ohledem na návrh projektu se budu konkrétně zabývat postimpresionismem, kubismem a surrealismem. Cílem práce je navrhnout a ověřit projekt výtvarných činností zaměřených na vy- brané umělecké směry ve výtvarných aktivitách dětí. V návrhu se pokusím o netradiční a originální ztvárnění uměleckých směrů v dětské tvořivosti. Mojí snahou je i ověření mezi- předmětového propojení, například s matematikou/geometrií či jinými předměty. Projekt směřuje k uplatnění ve volnočasových aktivitách pro děti. KLÍČOVÁ SLOVA zájmové činnosti ve volném čase, výtvarné umění, umělecké směry 19. - 20. století, netra- diční techniky, mezipředmětové propojení
Výtvarná výchova v rámci zájmové činnosti se zaměřením na využití netradičních technik
Slunečková, Jana ; Krejčová, Alena (vedoucí práce) ; Jarchovská, Lenka (oponent)
NÁZEV: Výtvarná výchova v rámci zájmové činnosti se zaměřením na využití netradičních technik AUTOR: Jana Slunečková KATEDRA (ÚSTAV): Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školství VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Alena Krejčová ABSTRAKT: Tato bakalářská práce se zabývá výtvarnou výchovou v rámci zájmových činností. Pojednává o způsobu využití volného času dětí školního věku. Zaměřuje se na výtvarnou výchovu a její využití v zájmových činnostech. Zejména na netradiční či méně známé techniky, které právě protože nejsou tolik známé, mohou být pro děti zajímavé a přitažlivé. V praktické části je popsána náplň kroužku výtvarných technik pro žáky druhého stupně základní školy. KLÍČOVÁ SLOVA: výtvarná výchova, zájmová činnost, netradiční techniky, linoryt, kašírování, drátkování, smaltování, quilling, enkaustika, aranžování
Využití netradičních technik a pomůcek ve výtvarných činnostech v mateřské škole s ohledem na bezpečnost a zdraví dítěte.
PETRÍKOVÁ, Vladimíra
Bakalářská práce se zabývá otázkou využívání netradičních technik a pomůcek ve výtvarných činnostech v mateřské škole a do jaké míry se dodržuje bezpečnost a zdraví dětí při těchto aktivitách. Teoretická část je zaměřena na vývoj předškolního dítěte, netradiční techniky a pomůcky a zásady bezpečnosti práce u dětí v souvislosti s Rámcovým vzdělávacím programem. Praktická část se zabývá vyhodnocením dotazníku zaměřeným na zjišťování využívání netradičních technik v mateřské škole a na dodržování bezpečnosti. V přílohách jsou přiloženy některé druhy netradičních výtvarných technik.
Výtvarná výchova v rámci zájmové činnosti se zaměřením na využití netradičních technik
Slunečková, Jana ; Krejčová, Alena (vedoucí práce) ; Jarchovská, Lenka (oponent)
NÁZEV: Výtvarná výchova v rámci zájmové činnosti se zaměřením na využití netradičních technik AUTOR: Jana Slunečková KATEDRA (ÚSTAV): Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školství VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Alena Krejčová ABSTRAKT: Tato bakalářská práce se zabývá výtvarnou výchovou v rámci zájmových činností. Pojednává o způsobu využití volného času dětí školního věku. Zaměřuje se na výtvarnou výchovu a její využití v zájmových činnostech. Zejména na netradiční či méně známé techniky, které právě protože nejsou tolik známé, mohou být pro děti zajímavé a přitažlivé. V praktické části je popsána náplň kroužku výtvarných technik pro žáky druhého stupně základní školy. KLÍČOVÁ SLOVA: výtvarná výchova, zájmová činnost, netradiční techniky, linoryt, kašírování, drátkování, smaltování, quilling, enkaustika, aranžování

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.