Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Postoje žáků ke školnímu podvádění.
Vodrážková, Jana ; Voňková, Hana (vedoucí práce) ; Papajoanu, Ondřej (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na výzkum školního podvádění u žáků druhého stupně základních škol. Na základě dotazníkového šetření, které vychází z vlastního tvrzení žáků (self- reporting), je cílem diplomové práce zjistit, co motivuje žáky k tomu, aby podváděli, a jaký postoj zaujímají k případnému potrestání odhaleného podvodu. Dalším cílem je zjistit četnost jednotlivých typů školního podvádění, vliv pohlaví a studijního prospěchu na školním podvádění. Bylo zjištěno, že již na základní škole žáci poměrně často využívají při podvádění internet. Také se projevila větší tolerance k podváděním, kdy žáci nepřikládají důležitost trestu za odhalený podvod a spíše by své odhalené spolužáky netrestali. Klíčová slova: nečestné jednání, tradiční podvádění, elektronické podvádění, žáci základních škol, motivace k podvádění
Postoje žáků ke školnímu podvádění.
Vodrážková, Jana ; Voňková, Hana (vedoucí práce) ; Papajoanu, Ondřej (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na výzkum školního podvádění u žáků druhého stupně základních škol. Na základě dotazníkového šetření, které vychází z vlastního tvrzení žáků (self- reporting), je cílem diplomové práce zjistit, co motivuje žáky k tomu, aby podváděli, a jaký postoj zaujímají k případnému potrestání odhaleného podvodu. Dalším cílem je zjistit četnost jednotlivých typů školního podvádění, vliv pohlaví a studijního prospěchu na školním podvádění. Bylo zjištěno, že již na základní škole žáci poměrně často využívají při podvádění internet. Také se projevila větší tolerance k podváděním, kdy žáci nepřikládají důležitost trestu za odhalený podvod a spíše by své odhalené spolužáky netrestali. Klíčová slova: nečestné jednání, tradiční podvádění, elektronické podvádění, žáci základních škol, motivace k podvádění
Podvádění středoškoláků při písemném zkoušení
Růžová, Alena
Bakalářská práce se zabývá podváděním středoškoláků při písemném zkoušení ve škole. Teoretická část nabízí pohledy autorů zabývající se touto problematikou a jejich definice podvádění. Seznamuje s různými druhy a metodami podvádění. Popisuje nejčastější důvody opisování a zabývá se klady a zápory podvádění. Bližším cílem této práce je zaměření se na podvádění při písemných zkouškách. Metodou teoretické části je studium odborných literárních zdrojů, tvorba výpisků a jejich analýza, syntéza a srovnání. Cílem praktické části je zjistit pomocí dotazníkového šetření rozsáhlost tohoto problému. Šetření proběhne na středních školách, učilištích a gymnáziích. Získaná data budou vyhodnocena jednoduchými statistickými metodami. Porovnají velikost tohoto problému na daných školách. Srovnají míru podvádění u chlapců a dívek. Udají nejčastější důvody podvodu a formu opisování. Zaměří se také na odhalení a následné řešení podvodu. Zjištěné výsledky budou použity k doporučení pro pedagogickou praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.