Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ovládání desktopu pomocí senzoru Kinect
Czompál, Zsolt ; Široký, Vít (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo vytvořit uživatelské rozhraní, které umožní ovládat počítač pomocí hlasových povelů, statických póz a dynamických gest. Obsahuje implementaci přirozeného uživatelského rozhraní, které emuluje funkci klávesnice a myši. Na rozpoznávání a sledování uživatele v prostoru je v této práci použit senzor Kinect. Pro implementaci jsem zvolil platformu Windows, použitý vývojový nástroj je Kinect for Windows SDK s použitím programovacího jazyka C#. Při implementaci a testování rozhraní byl použit senzor Kinect for Xbox 360. Výsledkem práce je přirozené uživatelské rozhraní, které umožní ovládat desktopové aplikace bez použití klávesnice a myši, a je pro uživatele pohodlné a přívětivé.
Interakce s objekty ve 3D prostoru
Svoboda, Petr ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zkoumáním a návrhem způsobu interakce člověka s objekty reálného světa. Za tímto účelem byla vytvořena aplikace, která vizualizuje virtuální prostor s virtuálními objekty, které jsou podobné objektům reálného světa. S těmito objekty uživatel komunikuje pomocí uživatelského rozhraní, založeného čistě na pohybech rukou. Toho je docíleno použitím hloubkových senzorů. V tomto dokumentu je popsán návrh uživatelského rozhraní a samotného prostoru a důležité kroky vedoucí k jeho realizaci. Závěr práce je věnován testování rozhraní a zhodnocení výsledků.
Interakce s objekty ve 3D prostoru
Svoboda, Petr ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zkoumáním a návrhem způsobu interakce člověka s objekty reálného světa. Za tímto účelem byla vytvořena aplikace, která vizualizuje virtuální prostor s virtuálními objekty, které jsou podobné objektům reálného světa. S těmito objekty uživatel komunikuje pomocí uživatelského rozhraní, založeného čistě na pohybech rukou. Toho je docíleno použitím hloubkových senzorů. V tomto dokumentu je popsán návrh uživatelského rozhraní a samotného prostoru a důležité kroky vedoucí k jeho realizaci. Závěr práce je věnován testování rozhraní a zhodnocení výsledků.
Ovládání desktopu pomocí senzoru Kinect
Czompál, Zsolt ; Široký, Vít (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo vytvořit uživatelské rozhraní, které umožní ovládat počítač pomocí hlasových povelů, statických póz a dynamických gest. Obsahuje implementaci přirozeného uživatelského rozhraní, které emuluje funkci klávesnice a myši. Na rozpoznávání a sledování uživatele v prostoru je v této práci použit senzor Kinect. Pro implementaci jsem zvolil platformu Windows, použitý vývojový nástroj je Kinect for Windows SDK s použitím programovacího jazyka C#. Při implementaci a testování rozhraní byl použit senzor Kinect for Xbox 360. Výsledkem práce je přirozené uživatelské rozhraní, které umožní ovládat desktopové aplikace bez použití klávesnice a myši, a je pro uživatele pohodlné a přívětivé.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.