Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.14 vteřin. 
Aplikace s vkládáním virtuálních předmětů do záběru kamery
Popelka, Karel ; Milet, Tomáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout aplikaci pro mobilní platformu s možností vkládání virtuálních předmětů do záběru kamery s minimální rušivostí ve scéně. Aplikace je implementovaná na platformě Windows 8.1 a Windows Phone 8.1. Samotné vykreslování objektů je řešené pomocí DirectX v programovacím jazyce C++ a uživatelské rozhraní je navržené v XAML. V práci jsou rozebrané potřebné základy pro znalost programování rozšířené reality pro daný systém a pokročilé programovací techniky, jako asynchronní načítání zdrojů nebo pokročilé zobrazování scény pomocí techniky post processing. Výsledkem projektu je mobilní aplikace, která umožňuje vložení virtuálního objektu a jeho stínu do záběru kamery. Dále je možné nastavit vlastnosti světla a pořídit výslednou fotografii s virtuálním objektem ve vysokém rozlišení.
Návrh a implementace funkčních celků aplikace pro demonstrování metod zpracování obrazu
Fadrhonc, Pavel ; Váňa, Jan (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá implementací aplikace IMPRODEMO, demonstrující metody zpracování obrazu. Autor použije existující knihovny pro práci s obrazem a implementuje komplexnější aplikaci s moderním uživatelským rozhraním. Při vývoji použije framework WPF, metodu vývoje pomocí testů nazvanou Test Driven Development, dále návrhový vzor MVVM a prostředek pro jednoduché připojování rozšíření MEF. Popisem těchto použitých technologií a metodologíí se zabývá druhá kapitola. Třetí kapitola popisuje návrh aplikace a ukázuje diagramy tříd. Popisuje zároveň komunikaci mezi jednotlivými vrstvami MVVM. Čtvrtá kapitola popisuje vývoj pomocí testů a konkrétní úskalí objevená při aplikování této metodologie. Páta kapitola prezentuje způsob, jakým lze zakomponovat kód napsaný v jazyce C++ do prostředí frameworku .NET a jazyka C#. Závěrem je shrnuta veškerá práce, jsou definovány výsledky a navrhnuty možnosti pokračování a rozšíření práce.
Návrh a implementace funkčních celků aplikace pro demonstrování metod zpracování obrazu
Fadrhonc, Pavel ; Váňa, Jan (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá implementací aplikace IMPRODEMO, demonstrující metody zpracování obrazu. Autor použije existující knihovny pro práci s obrazem a implementuje komplexnější aplikaci s moderním uživatelským rozhraním. Při vývoji použije framework WPF, metodu vývoje pomocí testů nazvanou Test Driven Development, dále návrhový vzor MVVM a prostředek pro jednoduché připojování rozšíření MEF. Popisem těchto použitých technologií a metodologíí se zabývá druhá kapitola. Třetí kapitola popisuje návrh aplikace a ukázuje diagramy tříd. Popisuje zároveň komunikaci mezi jednotlivými vrstvami MVVM. Čtvrtá kapitola popisuje vývoj pomocí testů a konkrétní úskalí objevená při aplikování této metodologie. Páta kapitola prezentuje způsob, jakým lze zakomponovat kód napsaný v jazyce C++ do prostředí frameworku .NET a jazyka C#. Závěrem je shrnuta veškerá práce, jsou definovány výsledky a navrhnuty možnosti pokračování a rozšíření práce.
Aplikace s vkládáním virtuálních předmětů do záběru kamery
Popelka, Karel ; Milet, Tomáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout aplikaci pro mobilní platformu s možností vkládání virtuálních předmětů do záběru kamery s minimální rušivostí ve scéně. Aplikace je implementovaná na platformě Windows 8.1 a Windows Phone 8.1. Samotné vykreslování objektů je řešené pomocí DirectX v programovacím jazyce C++ a uživatelské rozhraní je navržené v XAML. V práci jsou rozebrané potřebné základy pro znalost programování rozšířené reality pro daný systém a pokročilé programovací techniky, jako asynchronní načítání zdrojů nebo pokročilé zobrazování scény pomocí techniky post processing. Výsledkem projektu je mobilní aplikace, která umožňuje vložení virtuálního objektu a jeho stínu do záběru kamery. Dále je možné nastavit vlastnosti světla a pořídit výslednou fotografii s virtuálním objektem ve vysokém rozlišení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.