Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Koncept závodního vozu pro autokros
Dobrovolný, Ondřej ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh a simulační analýzu torzní tuhosti rámu závodního vozu pro autokros. Při návrhu rámu byl kladen důraz na dodržení předpisů mezinárodní automobilové federace, na výslednou torzní tuhost a hmotnost. První část práce je zaměřena na konstrukci vozidel pro autokros a jeho předpisy. Hlavní částí práce je samotný konstrukční návrh rámu, následná simulační analýza pomocí metody konečných prvků, na kterou navazují výpočty torzní tuhosti. Na závěr práce jsou zhodnoceny výsledky a je uveden návrh dalšího vývoje.
Deformační, napjatostní a bezpečnostní analýza výztužného rámu automobilu
Dobeš, Martin ; Vosynek, Petr (oponent) ; Vrbka, Jan (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce se zabývá deformačně-napjatostní a spolehlivostní analýzou výztužných bezpečnostních rámů v závodních automobilech tzv. bezpečnostních klecí. Bezpečnostní rám spadá do oblasti pasivní bezpečnosti. Prvky pasivní bezpečnosti jsou ty prvky, které se aktivují až v okamžiku havárie automobilu. Bezpečnostní rám v automobilu má za úkol především vyztužit samotnou karoserii a zajistit tak dostatečnou tuhost skeletu automobilu. Diplomová práce je v první části zaměřena na určování deformačně-napjatostních stavů, které vznikají při statických zkouškách ochranných rámů. Jejich posouzení je dáno homologací Mezinárodní automobilové federace FIA, dle níž se zkoušky ochranných rámů provádějí. Úloha je řešena výpočtovým modelováním s využitím metody konečných prvků. První část práce slouží pro posouzení tuhosti a bezpečnosti ochranného rámu při zatížení, které odpovídá statickým homologačním zkouškám. Druhá část diplomové práce se zabývá posouzením vlivu rychlosti zatěžování na napjatost a deformaci rámu pomocí výpočtového modelování s využitím výpočtového programu LS-DYNA.
Koncept závodního vozu pro autokros
Dobrovolný, Ondřej ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh a simulační analýzu torzní tuhosti rámu závodního vozu pro autokros. Při návrhu rámu byl kladen důraz na dodržení předpisů mezinárodní automobilové federace, na výslednou torzní tuhost a hmotnost. První část práce je zaměřena na konstrukci vozidel pro autokros a jeho předpisy. Hlavní částí práce je samotný konstrukční návrh rámu, následná simulační analýza pomocí metody konečných prvků, na kterou navazují výpočty torzní tuhosti. Na závěr práce jsou zhodnoceny výsledky a je uveden návrh dalšího vývoje.
Deformační, napjatostní a bezpečnostní analýza výztužného rámu automobilu
Dobeš, Martin ; Vosynek, Petr (oponent) ; Vrbka, Jan (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce se zabývá deformačně-napjatostní a spolehlivostní analýzou výztužných bezpečnostních rámů v závodních automobilech tzv. bezpečnostních klecí. Bezpečnostní rám spadá do oblasti pasivní bezpečnosti. Prvky pasivní bezpečnosti jsou ty prvky, které se aktivují až v okamžiku havárie automobilu. Bezpečnostní rám v automobilu má za úkol především vyztužit samotnou karoserii a zajistit tak dostatečnou tuhost skeletu automobilu. Diplomová práce je v první části zaměřena na určování deformačně-napjatostních stavů, které vznikají při statických zkouškách ochranných rámů. Jejich posouzení je dáno homologací Mezinárodní automobilové federace FIA, dle níž se zkoušky ochranných rámů provádějí. Úloha je řešena výpočtovým modelováním s využitím metody konečných prvků. První část práce slouží pro posouzení tuhosti a bezpečnosti ochranného rámu při zatížení, které odpovídá statickým homologačním zkouškám. Druhá část diplomové práce se zabývá posouzením vlivu rychlosti zatěžování na napjatost a deformaci rámu pomocí výpočtového modelování s využitím výpočtového programu LS-DYNA.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.