Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nákupní zvyklosti zákazníků vybraného podnikatelského subjektu
HRUBEŠ, Marek
Diplomová práce se zabývá nákupními zvyklostmi zákazníků vybraného podnikatelského subjektu, který působí v oblasti výroby krmných směsí pro hospodářská zvířata. Prostřednictvím anonymního dotazníkové šetření byla sesbírána od zákazníků data, která jsou následně v práci analyzována. Na základě zjištěných skutečností jsou subjektu formulována doporučení, která mají potenciál zlepšit zákaznickou zkušenost.
Nákupní zvyklosti a spokojenost zákazníků vybraného nákupního centra
BLAŽKOVÁ, Markéta
Cílem této práce je zjistit nákupní zvyklosti a posoudit spokojenost zákazníků vybraného nákupního centra, zhodnotit nedávné změny a navrhnout opatření. V teoretické části jsou podrobně popsány faktory ovlivňující nákupní chování, průběh kupního rozhodovacího procesu, pojem spokojenost zákazníka, definice maloobchodu a nákupních center. Praktická část se zabývá analýzou nákupních zvyklostí a spokojeností zákazníků nákupního centra. Údaje a data byla získána pomocí anonymního dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek byly zaznamenány v tabulkách a pro zlepšení přehlednosti zobrazeny také ve formě grafů. Za účelem ověření nákupních zvyklostí a spokojenosti zákazníků byly stanoveny a následně vyhodnoceny hypotézy. Na základě zjištěných dat byly formulovány návrhy pro zvýšení spokojenosti zákazníků nákupního centra.
Životní styl a jídlo: nákupní a stravovací návyky v české společnosti
Hynková, Barbora ; Spilková, Jana (vedoucí práce) ; Žejglicová, Kristýna (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou nákupních a stravovacích návyků české populace. Cílem je identifikovat nákupní charakteristiky českých spotřebitelů, zjistit, zda se spotřebitelé zajímají o zdravý životní styl, zda nakupují organické (bio) potraviny a především, jaké jsou motivační faktory spotřebitelů k nákupu. Dílčím cílem je porovnání našeho průzkumu se zahraničním konceptem FRL (food related lifestyle), který je inspirací analytické části této práce. V praktické části má práce charakter pilotního průzkumu, jelikož pro sběr potřebných dat byla zvolena metoda kvantitativního výzkumu pomocí dotazníkového šetření. Stanovené hypotézy jsou ověřovány pomocí kontingenčních tabulek a metody shlukové analýzy. Hlavní sledovanou proměnnou je zdravý životní styl, který je konfrontován s jednotlivými aspekty konceptu FRL a také mezi jednotlivými identifikovanými segmenty spotřebitelů. V obecné rovině můžeme považovat za přínos práce představení konceptu FRL, který umožňuje vytvořit typologii spotřebitelů, na jejímž základě je možné postavit účelná opatření zaměřená na usměrnění stravovacích návyků populace. Klíčová slova: food related lifestyle (FRL), segmentace spotřebitelů, stravovací návyky, nákupní zvyklosti, potraviny, zdravý životní styl
Postoje a nákupní chování zákazníků nákupního centra
KOLÁŘOVÁ, Zuzana
Hlavním tématem diplomové práce je výzkum a následné zhodnocení postojů a nákupního chování zákazníků ve vybraném nákupním centru.
Analýza nákupního chování ve městě Bruntál
Burkertová, Martina ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou maloobchodní sítě města Bruntál a následnou analýzou nákupního chování bruntálského obyvatelstva. Práce je rozdělena do tří kapitol. První se zabývá charakteristikou Moravskoslezského kraje a města Bruntál. Popisuje především demografickou a sociálně-ekonomickou strukturu obyvatelstva. Druhá část se zabývá podrobným popisem nákupních možností v Bruntále s důrazem na velkoplošné prodejny (hypermarkety, supermarkety a diskonty). Třetí závěrečná a stěžejní část práce spočívá v důkladné analýze výsledků dotazníkového šetření a v její následné interpretaci za pomoci grafů a tabulek.
Analýza nákupního chování zákazníků ve městě Prostějov
Kucharčíková, Kristýna ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupních podmínek a nákupních zvyklostí v maloobchodu v oblasti potravin ve městě Prostějov. V úvodu je představeno téma nákupní chování a stanoven cíl práce. V první kapitole je charakterizováno město Prostějov a jeho obchodní vybavenost. Druhá kapitola popisuje současné trendy nákupního chování v České republice. Třetí část práce je věnována výsledkům provedeného dotazníkového šetření. Závěr práce shrnuje nejdůležitější poznatky a výsledky šetření srovnává s celorepublikovými trendy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.