Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Srna, Martin ; Šprdlík, Pavel (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o spokojenosti zákazníků obchodního řetězce rozšířeného po celé ČR. Obsahuje výzkum problémových lokací styku se zákazníkem, návrh na zlepšení vztahu „zákazník – prodejce“ a tím k rozšíření počtu spokojených zákazníků a také k nejlevnějšímu způsobu reklamy.
Zlepšení IS sportovní organizace
Rebenda, Jiří ; Palovská, Helena (vedoucí práce) ; Kučera, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou zlepšení informačního systému (IS) konkrétní sportovní organizace. Hlavní motivací a zároveň předpokladem byl úmysl zlepšit fungování sportovní organizace TAEHAN. Cílem práce je návrh zlepšení jejího současného IS. Je ho dosaženo prostřednictvím splnění dílčích cílů - analýzy současného stavu a návrhu zlepšujících opatření, vytvoření podrobné specifikace na nový IS a také jeho rámcového návrhu, jenž měl za úkol vystihnout hlavní strukturální rysy tohoto IS. Těmto stanoveným podcílům odpovídá i způsob rozvržení práce do jednotlivých kapitol. Pro splnění prvního podcíle bylo nutné vytvořit seznam zlepšujících opatření, který vycházel z popisu současného stavu a identifikace nedostatků současného řešení. Z hlediska přínosu se jedná o nejdůležitější část. Druhý podcíl byl naplněn sestavením komplexního a zároveň validovaného seznamu požadavků. Jako validační metoda zde byla zvolena kontrola na základě kontrolních otázek převzatých z existujících informačních zdrojů. Posledním třetím dílčím cílem byl návrh podoby nového IS. Ten byl koncipován do dvou částí - v první byl IS dle případů užití rozdělen do subsystémů a v druhé byla popsána rámcová architektura možného řešení s uvedením výhod jeho vybraných aspektů.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Srna, Martin ; Šprdlík, Pavel (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o spokojenosti zákazníků obchodního řetězce rozšířeného po celé ČR. Obsahuje výzkum problémových lokací styku se zákazníkem, návrh na zlepšení vztahu „zákazník – prodejce“ a tím k rozšíření počtu spokojených zákazníků a také k nejlevnějšímu způsobu reklamy.
Hodnocení účinosti reklamní kampaně
Pelc, Petr ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bil, Stanislav (oponent)
Značka balené vody Bonaqua patří na českém trhu nealkoholických nápojů mezi dobře zavedené značky. V roce červenci 2007 byla spuštěna kampaň "možná ti ulehčí cestu", která měla zajistit této značce mnohem silnější postavení na trhu. I když byla tato kampaň velmi úspěšná, dnes po třech letech od jejího spuštění, je jasné, že se základní cíle splnit nepodařilo. Tato práce se zabývá detailním popisem celé kampaně a následným testováním a hodnocením dopadů pomocí série hloubkových rozhovorů a skupinové diskuze. Díky množství získaných dat se podařilo identifikovat silné a slabé stránky této kampaně. U slabších prvků, pokud to bylo možné, bylo navrhnuto zlepšení. Tyto návrhy byly znovu testovány, aby se ověřily jejich možné dopady.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.