Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh online marketingové komunikace pro Divadelní spolek Slavkov pod Hostýnem
Vejmelková, Denisa
Bakalářská práce se zabývá návrhem online marketingové komunikace pro Divadelní spolek Slavkov pod Hostýnem, a to za použití online marketingových nástrojů. Na základě informací od režisérky ze spolku, analýzy prostředí či obdobných spolků, je vytvořena SWOT analýza. Podle výsledků analýz jsou realizovány webové stránky a návrhy či doporučení, které by měly vést k vylepšení online marketingové komunikace spolku. Na závěr práce jsou rozebrány náklady na případnou realizaci návrhů.
Optimalizace nástrojů online marketingu v malých a středních podnicích působících v sektoru služeb
Skokanová, Irena
SKOKANOVÁ, I. Optimalizace nástrojů online marketingu v malých a středních podnicích působících v sektoru služeb. Diplomová práce. Brno: 2017, PEF MEN-DELU v Brně. Tato diplomová práce se zabývá optimalizací nástrojů online marketing v malých a středních podnicích v sektoru služeb působících výhradně v online prostředí. Hlavní pozornost je kladena na trh přepravních služeb v České republice s největším důrazem na trh přepravních zprostředkovatelů. Na základě dotazníko-vého šetření a provedeného experimentu identifikuje současné postoje, prefer-ence a názory lidí v České republice na přepravní služby. Získaná data jsou poté ověřena na case study. Závěr diplomové práce přináší shrnutí dosažených výsledků a formuluje návrhy v oblasti online marketingu obecně platné pro trh přepravních zprostředkovatelů.
Vybrané nástroje online marketingu a ich využitie v oblasti ubytovacích a reštauračných zariadení
Grajciar, Andrej
Téma online marketingu je pro nás velmi zajímavá, protože zažíváme obrovský rozmach této sféry a trendy v online marketingu se neustále posouvají vpřed, mění a přizpůsobují aktuálním požadavkům trhu. Cílem bakalářské práce je zjistit, zda vyvinuté úsilí a jednotlivé využití nástrojů online marketingu zasahují do ekonomických aspektů podniku, a pokud ano, tak zjistit v jaké míře. Obecně měřitelné parametry a metriky realizovaných činností nás vedou k přesvědčení, že námi zvolené postupy byly efektivní, správné a vedly k žádanému cíli.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.