Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Domácí multimediální centrum
Sulaiman, David ; Fapšo, Michal (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací multimediálního centra pro GNU/Linux. Práce začíná teoretickým úvodem, ve kterém je uveden přehled již existujících aplikací, operačních systémů, programovacích jazyků a současného hardwaru. Součástí jsou také výsledky ankety na téma multimédia v domácnosti. Ve druhé části najdeme kompletní návrh jádra systému, rozvržení modulů, nástin možnosti ovládání a krátké shrnutí testování během vývoje. V závěru jsou zachyceny výsledky práce a nástin dalšího vývoje.
Domácí multimediální centrum
Sulaiman, David ; Fapšo, Michal (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací multimediálního centra pro GNU/Linux. Práce začíná teoretickým úvodem, ve kterém je uveden přehled již existujících aplikací, operačních systémů, programovacích jazyků a současného hardwaru. Součástí jsou také výsledky ankety na téma multimédia v domácnosti. Ve druhé části najdeme kompletní návrh jádra systému, rozvržení modulů, nástin možnosti ovládání a krátké shrnutí testování během vývoje. V závěru jsou zachyceny výsledky práce a nástin dalšího vývoje.
Metodická podpora tvorby výukových médií
Jirák, Jaroslav ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Gergelitsová, Šárka (oponent)
Tato práce se zabývá možnostmi využití tzv. nových médií v procesu výuky. Cílem práce je tyto možnosti popsat a uvést základní doporučení pro jejich efektivní tvorbu a využití. Práce obsahuje popis možností digitálních výukových prezentací, využití audia a videa ve výuce a v neposlední řadě popisuje výukové aplikace a hry. Pro každou část jsou uvedeny konkrétní příklady software a jeho využití. Obsahem práce je rovněž popis současných trendů využívaných technologií a předpoklady budoucího vývoje v této oblasti. V závěru práce je navrženo řešení z hlediska využití moderních technologií pro malou ZŠ.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.