Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Multimediální a projektová výchova a její vliv na očekávání učitele předmětu a na postoje a názory studentů střední školy s technickým zaměřením
Šímová, Eva ; Šťastná, Lucie (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Diplomová práce prostřednictvím kvalitativního výzkumu mapuje postoje, názory a chování vůči médiím u vybraných studentů třetího ročníku střední školy technického zaměření na začátku školního roku a sleduje případné změny v těchto postojích, názorech a chování po tom, co studenti půl roku docházejí na předmět multimediální a projektová výchova, který má naplňovat cíle obsažené v RVP týkající se průřezového tématu mediální výchova. V rámci výzkumu bylo se studenty uskutečněno 24 rozhovorů ve dvou termínech, a to na začátku školního roku 2015/2016 a poté po skončení prvního pololetí. Po kódování, analýze a interpretaci dat se ukázalo, že v určitých názorech a chování ke změnám opravdu došlo, co se týká většiny postojů, vyjadřovali je studenti shodným způsobem při obou rozhovorech. Funkce výzkumu by měla být spíše explorativní a práce by měla posloužit jako inspirace pro další výzkumy realizované v oblasti mediální výchovy v českém školství. Získané výsledky ohledně změn v oblasti postojů, názorů a chování jsou sice platné pouze pro sledovaný vzorek studentů na dané střední škole, hodnotu práce je ale možné vidět i v tom, že zároveň umožňuje na příkladu jedné školy, vyučující a třídy pochopit, s jakými potížemi se v současnosti výuka mediální výchovy na středních školách v České republice může potýkat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.