Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Comparison of immigrant integration policies in Australia and New Zealand
Svetlíková, Monika ; Šánová, Lucie (vedoucí práce) ; Bernard Thompson Mikes, Antonin (oponent)
Diplomová práca Comparison of immigrant integration policies in Australia and New Zealand si kľadie za cieľ analyzovať a následne porovnať integračné politiky voči imigrantom v období po 2. svetovej vojne. Ďalším zámerom je poskytnúť porovnanie zámerov týchto politík s reálnymi výstupmi. Poslednou dôležitou ambíciou je vsadenie zistení z prípadových štúdií oboch krajín do kontextu debát o konci multikulturalizmu. Práca je rozdelená do troch vwľkých častí. Prvá je predstavením témy, východisiek a motivácie k tomuto výskumu. Zároveň predkladá definície a rôzne pohľady na teoretické koncepty a termíny využívané v práci na základe preštudovanej literatúry. Druhá čast práce je zložená z prípadových štúdií imigračných a integračných politík Austrálie a Nového Zélandu voči imigrantom a okrajovo aj voči populácii pôvodného obyvateľstva. It is divided into three major parts. Posledná cast práce je komparáciou čiastkových zistení práce, zhrnutím výsledkov a prezentovaním záverečných poznámok k téme. Kľúčové slová Imigračné politiky, integračné politiky, asimilácia, multikulturalizmus, pôvodné obyvateľstvo, Austrália, Nový Zéland
Comparison of immigrant integration policies in Australia and New Zealand
Svetlíková, Monika ; Šánová, Lucie (vedoucí práce) ; Bernard Thompson Mikes, Antonin (oponent)
Diplomová práca Comparison of immigrant integration policies in Australia and New Zealand si kľadie za cieľ analyzovať a následne porovnať integračné politiky voči imigrantom v období po 2. svetovej vojne. Ďalším zámerom je poskytnúť porovnanie zámerov týchto politík s reálnymi výstupmi. Poslednou dôležitou ambíciou je vsadenie zistení z prípadových štúdií oboch krajín do kontextu debát o konci multikulturalizmu. Práca je rozdelená do troch vwľkých častí. Prvá je predstavením témy, východisiek a motivácie k tomuto výskumu. Zároveň predkladá definície a rôzne pohľady na teoretické koncepty a termíny využívané v práci na základe preštudovanej literatúry. Druhá čast práce je zložená z prípadových štúdií imigračných a integračných politík Austrálie a Nového Zélandu voči imigrantom a okrajovo aj voči populácii pôvodného obyvateľstva. It is divided into three major parts. Posledná cast práce je komparáciou čiastkových zistení práce, zhrnutím výsledkov a prezentovaním záverečných poznámok k téme. Kľúčové slová Imigračné politiky, integračné politiky, asimilácia, multikulturalizmus, pôvodné obyvateľstvo, Austrália, Nový Zéland
Multikulturní aspekty v práci učitele
Sedláčková, Magdaléna ; Tvrzová, Ivana (vedoucí práce) ; Burešová, Karolína (oponent)
a klíčová slova Anotace v českém jazyce Tato bakalářská práce se zabývá multikulturními aspekty v práci učitele. Dále v přehledu uvádí některé historické souvislosti, které se vztahují k oblasti vzdělávání menšin v České republice před rokem 1989 a popisuje současnou situaci v oblasti multikulturní výchovy u nás. Zkoumá jak má být vybaven učitel k řešení situací souvisejících s multikulturní výchovou a jaké vyučovací metody učitel využívá k aktivizaci žáků. V praktické části předkládá ukázky možné realizace několika vyučovacích hodin, ve kterých učitelé pracují v oblasti průřezového tématu multikulturní výchovy. Rovněž obsahuje v přehledu několik kazuistik z praxe. Práce by měla přispět k větší diskusi o tématu. Klíčová slova v českém jazyce Multikulturní výchova, multikulturalizmus, etnicita, rasismus, asimilace, menšiny, rasy, xenofobie, kultura, globalizace, segregace, osobnost, osobnost učitele, kompetence, interkulturní kompetence, diverzita, transkuluturní přístup, kulturně - standardní přístup, identita, interkulturní psychologie, interkulturní senzitivita, integrace, aktivizující metody ve vyučování, učení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.