Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace vybraných společností
Kolářová, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace ve zvolených společnostech provozující multikina. Jedná se o společnosti Premiere Cinemas Czech s.r.o a Cinestar s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na marketingový mix služeb a především komunikační mix. Praktická část srovnává marketingový mix obou společností, jejich rozdíly u jednotlivých složek a zaměřuje se na nástroje komunikačního mixu, především na nástroje podpory prodeje. Součástí práce je i dotazníkové šetření, které zkoumá, zda respondenti odlišují jednotlivé společnosti, a zda znají a využívají nástroje podpory prodeje multikin. Na základě toho byla navržena některá doporučení.
Strategická analýza
Nováček, Jakub ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Erlitz, Jakub (oponent)
Cílem této diplomové práce je vypracování strategické analýzy multikina CineStar Mladá Boleslav z pohledu jeho managementu, která poskytne informace a návrhy na zlepšení využitelné tímto managementem při snaze ovlivnit strategické cíle multikina, které jsou primárně definovány vedením společnosti CineStar, s. r. o. Práce je rozdělena na tři části - teoretickou, metodickou a praktickou. Teoretická část obsahuje definování souvisejících pojmů a zasazení strategické analýzy do kontextu. Část metodická dále identifikuje a popisuje použité metody a nástroje strategické analýzy. Obsahem praktické části je samotná strategická analýza multikina CineStar Mladá Boleslav rozdělená na analýzu nadřazené strategie, vnější analýzu, analýzu stakeholderů a analýzu vnitřních zdrojů a schopností. Výstupy těchto dílčích analýz jsou následně sloučeny v rámci SWOT analýzy a vedou k formulaci strategických doporučení.
Hodnocení marketingového mixu Palace Cinemas
Sobola, Martin ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Práce analyzuje a hodnotí marketingový mix pražských poboček Palace Cinemas, jednoho z provozovatelů multikin v České republice. Na základě teoretických poznatků z oboru marketingu rozebírá jednotlivé složky marketingového mixu společnosti. Jedná se především o rozbor produktu, cenové politiky, umístění provozoven, jednotlivých složek komunikačního mixu, analýzu materiálního prostředí, lidí a procesů. Součástí práce jsou i výsledky ankety, která byla vyhotovena, aby její výsledky pomohly při hodnocení některých marketingových postupů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.