Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Multi-Objective Optimization of Complex Composite Structures with Variable Stiffness
Symonov, Volodymyr ; Halama, Radim (oponent) ; Píštěk, Antonín (oponent) ; Juračka, Jaroslav (vedoucí práce)
The thesis is dedicated to development of a multi-objective optimization methodology for complex composite structures with variable stiffness. A multi-level hybrid optimization algorithm is developed based on a hybrid optimization method with interpolating response surface, a Genetic Algorithm and a one-dimensional optimization. Finite element analysis software MSC Nastran is used for structural analyses. A new Genetic Algorithm and a parallel one-dimensional optimization algorithm based on “Golden section” method are developed for the methodology. The finite element analysis software and the developed optimization algorithms are integrated with help of a commercial optimization software Noesis Optimus by Noesis Solutions. The developed methodology is verified on an example optimization problem. The results of the problem optimization are compared to those obtained using previously developed methodologies.
Pracovní motivace v multi-level marketingu
Mrázková, Tereza ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Cílem této práce je analyzovat pracovní motivaci v multi-level marketingu a to v konkrétní společnosti. Je zde představen jak obecný marketing a jeho nástroje, tak i multi-level marketing a teorie motivace. Pro výzkum v praktické části byla použita metoda elektronického dotazníku, na který odpovědělo 71 respondentů. Respondenti byli pracovníci konkrétní firmy. Není zde zaměření pouze na celkovou pracovní motivaci v MLM, ale také na rozdíl pracovní motivace u ženského a mužského pohlaví. Tato bakalářská práce svým čtenářům přiblíží pojem multi-level marketing a přinese zajímavé informace o tomto podnikání v praxi.
Efektivní komunikace v prostředí multi-level marketingu
Klimek, Petr ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Tato bakalářská práce má za cíl představit koncept multi-level marketingu, zmapovat možnosti komunikace a identifikovat efektivní komunikační styl. Pro ověření vyřčených hypotéz a zjištění dalších poznatků je použit elektronický dotazník, který vyplnilo 218 respondentů. Výsledky jsou analyzovány a podrobně popsány. Je určen efektivní komunikační styl, který může být použit obchodníkem v multi-level marketingu a zároveň je popsáno schéma průběhu ideálního prodejního jednání. Poznatky a doporučení této práce mohou být využity nejen samostatnými prodejci v multi-level marketingu, ale také obchodníky v jiných odvětvích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.