Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Taneční a pohybová výchova dětí ve věku od 3 do 5 let
Kvasnovská, Tereza ; Fričová, Marie (vedoucí práce) ; Holá, Iveta (oponent)
Název: Taneční a pohybová výchova dětí ve věku od 3 do 5 let Cílem práce je na základě literární rešerše vytvořit metodickou řadu cvičení pro taneční výchovu dětí ve věku od 3 do 5 let. Práce je určena pro všechny začínající taneční pedagogy, kterým pomůže správně utřídit a metodicky uspořádat jednotlivé taneční prvky a pohyby. Další snahou je prakticky ověřit vytvořenou metodickou řadu cvičení s dětmi výše uvedeného věku. Ke zpracování bakalářské práce použiji metodu zúčastněného pozorování a v průběhu dvou měsíců vytvořenou metodickou řadu cvičení aplikuji na předškolní děti z Taneční školy Stardance Chomutov, s kterými pracuji od září 2011. Na základě pozorování a reakcí dětí na každé cvičení vytvořím selekci, kterou následně zpracuji v podobě reflexe pro každé jednotlivé cvičení. Klíčová slova: tanec, pohyb, motorický a psychologický vývoj, předškolní věk
Taneční a pohybová výchova dětí ve věku od 3 do 5 let
Kvasnovská, Tereza ; Fričová, Marie (vedoucí práce) ; Novotná, Viléma (oponent)
Název: Taneční a pohybová výchova dětí ve věku od 3 do 5 let Cílem práce je na základě literární rešerše vytvořit soubor cvičení podporujících taneční výchovu dětí ve věku od 3 do 5 let. Práce je určena pro začínající taneční pedagogy, kterým pomůže správně utřídit a metodicky uspořádat jednotlivé taneční prvky a pohyby do vzdělávacího programu. Dílčím úkolem je v praxi ověřit vytvořený soubor cvičení se skupinou dětí uvedeného věku. Ke zpracování výsledků je použita metoda zúčastněného pozorování. Vytvořený soubor cvičení je aplikován u předškolních dětí z Taneční školy Stardance Chomutov. V předchozím období probíhala jeden rok taneční příprava jedenkrát týdne. Připravený program byl realizován po dobu dvou měsíců prázdnin třikrát týdně. Na základě pozorování a reakcí dětí na každé cvičební lekci byla provedena úprava obsahu programu podle aktuálních podmínek. Výsledkem se stalo zpracování reflexe pro každé jednotlivé cvičení. Klíčová slova: tanec, pohyb, motorický a psychologický vývoj, předškolní věk
Taneční a pohybová výchova dětí ve věku od 3 do 5 let
Kvasnovská, Tereza ; Fričová, Marie (vedoucí práce) ; Novotná, Viléma (oponent)
Název: Taneční a pohybová výchova dětí ve věku od 3 do 5 let Cílem práce je na základě literární rešerše vytvořit soubor cvičení podporujících taneční výchovu dětí ve věku od 3 do 5 let. Práce je určena pro začínající taneční pedagogy, kterým pomůže správně utřídit a metodicky uspořádat jednotlivé taneční prvky a pohyby do vzdělávacího programu. Dílčím úkolem je v praxi ověřit vytvořený soubor cvičení se skupinou dětí uvedeného věku. Ke zpracování výsledků je použita metoda zúčastněného pozorování. Vytvořený soubor cvičení je aplikován u předškolních dětí z Taneční školy Stardance Chomutov. V předchozím období probíhala jeden rok taneční příprava jedenkrát týdne. Připravený program byl realizován po dobu dvou měsíců prázdnin třikrát týdně. Na základě pozorování a reakcí dětí na každé cvičební lekci byla provedena úprava obsahu programu podle aktuálních podmínek. Výsledkem se stalo zpracování reflexe pro každé jednotlivé cvičení. Klíčová slova: tanec, pohyb, motorický a psychologický vývoj, předškolní věk
Taneční a pohybová výchova dětí ve věku od 3 do 5 let
Kvasnovská, Tereza ; Fričová, Marie (vedoucí práce) ; Holá, Iveta (oponent)
Název: Taneční a pohybová výchova dětí ve věku od 3 do 5 let Cílem práce je na základě literární rešerše vytvořit metodickou řadu cvičení pro taneční výchovu dětí ve věku od 3 do 5 let. Práce je určena pro všechny začínající taneční pedagogy, kterým pomůže správně utřídit a metodicky uspořádat jednotlivé taneční prvky a pohyby. Další snahou je prakticky ověřit vytvořenou metodickou řadu cvičení s dětmi výše uvedeného věku. Ke zpracování bakalářské práce použiji metodu zúčastněného pozorování a v průběhu dvou měsíců vytvořenou metodickou řadu cvičení aplikuji na předškolní děti z Taneční školy Stardance Chomutov, s kterými pracuji od září 2011. Na základě pozorování a reakcí dětí na každé cvičení vytvořím selekci, kterou následně zpracuji v podobě reflexe pro každé jednotlivé cvičení. Klíčová slova: tanec, pohyb, motorický a psychologický vývoj, předškolní věk

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.