Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivation of Adults in ELT
Antonínová, Radka ; Dvořák, Bohuslav (vedoucí práce) ; Hofmannová, Marie (oponent)
Tato práce se zabývá neformální výukou anglického jazyka dospělých. Pojednává o motivačních prvcích v jazykovém vzdělávání a jak je na motivační strukturu ve výuce anglického jazyka nahlíženo učiteli a jejich studenty. Cílem práce bylo prozkoumat motivační citlivost učitelů v tzv. one-to-one jazykových firemních kurzech a jaké motivační strategie v těchto kurzech učitelé využívají. Teoretická část této práce se zabývá pozadím tématiky vzdělávání dospělých a praktická čast práce se skládá ze dvou částí - dotazníkového šetření a pozorování výuky.
Struktura osobních cílů ve vztahu k resilienci u studentů VŠ
ŠLAJSOVÁ, Eliška
Bakalářská práce se zaměřuje na téma motivační struktury ve spojitosti s resiliencí u studentů VŠ. Teoretická část popisuje koncept motivační struktury, problematiku stresu a psychické odolnosti čili resilience a také charakteristiku studenta VŠ. V empirické části je zjišťováno, zda existují statisticky významné vztahy mezi úrovní resilience a některými z prvků struktury osobních cílů a také je zkoumána obsahová úroveň osobních cílů jedinců s vysokou a s nízkou mírou resilience. Výzkumný soubor je tvořen studenty vysokých škol ve věku 19-26 let (N=159). Data byla získávána metodou "snowball" prostřednictvím sociální sítě. Resilience byla měřena desetipoložkovou verzí dotazníku CD-RISC a struktura osobních cílů byla posouzena pomocí české verze dotazníku PCI. Výsledky výzkumu podpořily hypotézy o rozdílu v kognitivním hodnocením osobních cílů a ve vnímání časové vzdálenosti dosažení cíle u skupin jedinců s nízkou a s vysokou mírou resilience. Ukázal se pozitivní vztah mezi resiliencí a indexem průměrného kognitivního hodnocení dosažitelnosti cíle a negativní vztah resilience s vnímáním časové vzdálenosti dosažení cíle.
Motivation of Adults in ELT
Antonínová, Radka ; Dvořák, Bohuslav (vedoucí práce) ; Hofmannová, Marie (oponent)
Tato práce se zabývá neformální výukou anglického jazyka dospělých. Pojednává o motivačních prvcích v jazykovém vzdělávání a jak je na motivační strukturu ve výuce anglického jazyka nahlíženo učiteli a jejich studenty. Cílem práce bylo prozkoumat motivační citlivost učitelů v tzv. one-to-one jazykových firemních kurzech a jaké motivační strategie v těchto kurzech učitelé využívají. Teoretická část této práce se zabývá pozadím tématiky vzdělávání dospělých a praktická čast práce se skládá ze dvou částí - dotazníkového šetření a pozorování výuky.
Případová studie motivační struktury resilience učitelek MŠ
SAMCOVÁ, Eva
Tato případová studie se zabývá tématikou resilience a motivační struktury u učitelek mateřských škol. První, teoretická část, je zaměřena na osobnost učitele, problematiku profesní zátěže a vyhoření u učitelek mateřských škol, resilienci a motivační strukturu. Praktická část obsahuje čtyři případové studie, jejichž jádro tvoří čtyři životní příběhy. Případové studie jsou analyzovány pomocí teploměru nezdolnosti a dotazníku PCI (Personal Concern Inventory), který zjišťuje motivační strukturu.
Případová studie motivační struktury resilience
KUBAŠTOVÁ, Veronika
Předložená práce se zabývá tématikou resilience a motivační struktury. Práce je rozdělena na část teoretickou, která zahrnuje několik tématických celků {--} stres, psychická zátěž, zvládání stresu a životních těžkostí, nezdolnost, motivace a motivační struktura. Praktická část se skládá ze tří případových studií, jejich interpretací a interpretací dotazníku PCI, který byl použit pro zjištění jejich motivační struktury. Cílem práce je zjištění základních osobnostních charakteristik resilientních jedinců, jejich způsobů zvládání těžkých životních situací a zjištění jejich motivační struktury
Vliv dlouhodobé separace na dynamiku motivace jedince
GALDIA, Silvie
Předložená práce se zabývá tématikou dlouhodobé separace a jejího vlivu na změny ve struktuře motivace, emoční regulaci a resilienci jedince. Práce je rozdělena do třech tematických celků. Teoretická část představuje základy motivace, které tvoří stavební kámen motivační struktury, emoční regulaci, resilienci a provázanost těchto jevů. V neposlední řadě poukazuje na specifika skupiny v extremních podmínkách. Experimentální část nabízí náhled na dosavadní izolační experimenty a jejich výsadní postavení v psychologickém výzkumu. Poslední, empirická část zhodnocuje data získaná prostřednictvím Institutu biomedicínských problémů Ruské akademie věd a interpretuje výsledky metod v souvislosti s trojúhelníkem jevů individuální motivace ? emoční regulace ? resilience. Práce obsahuje vyhodnocení dat dotazníku PCI (Personal Concern Inventory) v kombinaci s PIL (položky Laury Kingové) a EMO (dotazník emocí).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.