Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv reklamy na ženy na mateřské dovolené
Vavřinová, Veronika ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vlivem reklamy na ženy na mateřské a rodičovské dovolené. Cílem je zjistit, do jaké míry se ženy při rozhodování o koupi výrobků pro své děti nechají ovlivnit marketingovými kampaněmi, zvláště pak televizní reklamou. Vliv reklamy je demonstrován na analýze konkrétní marketingové kampaně propagující léčivé přípravky pro kojence a malé děti. Primární data byla získávána pomocí on-line dotazování na internetu, kterého se zúčastnilo celkem 106 respondentek. Za pomocí analýzy výsledků lze říci, že matky na mateřské dovolené jsou ekonomicky silnou skupinou, která je však těžko ovlivnitelná marketingovou propagací. Při rozhodování o koupi výrobků a služeb se ženy z této cílové skupiny spoléhají především na rady dalších žen v obdobné pozici. Při výběru nových výrobků jsou velmi opatrné, reklamy berou s rezervou. Pokud jsou již s nějakou značkou spokojené, tak jsou zpravidla velmi loajální a mohou být pro danou společnost velikým přínosem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.