Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnání přístupů multiplatformního vývoje mobilních aplikací
Zikmund, Jan ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Mittner, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá multiplatformním vývojem mobilních aplikací a porovnává jednotlivé frameworky mobilního multiplatformního vývoje. Nejdříve je definován trh s mobilními zařízeními a jsou popsány jeho dominantní platformy. Hlavním cílem je porovnat frame-worky oproti definovaným kritériím. V teoretické části je analyzován mobilní trh a definovány jednotlivé typy mobilních zaříze-ní. Dále jsou podrobně rozebrány jednotlivé mobilní platformy, včetně jejich architektury a jejich vývojového prostředí. Následně jsou představeny přístupy k multiplatformnímu vý-voji a popsány jejich jednotlivé frameworky. V praktické části jsou vybrané frameworky porovnány dle definovaných kritérií a následně vyhodnoceny.
Analýza současných trendů na trhu mobilních komunikací na příkladu společnosti Vodafone
Jirman, Tomáš ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Tato práce si za cíl klade zpracovat analýzy aktuálních trendů na trhu mobilních komunikací a tyto výsledky poté využit pro zhodnocení současné pozice společnosti Vodafone Czech Republic a její marketingové komunikace na trhu mobilních komunikací v České republice. Analytická část práce se zaměřuje na lokální telekomunikační trh, regulační prostředí a marketingovou komunikaci popisované společnosti. Na základě těchto poznatků jsou pak rovněž definovány současné trendy na trhu mobilních komunikací a z nich poté odvozeny prognózy budoucího vývoje celého trhu. Vzhledem ke specifické povaze tohoto trhu, jsou jednotlivé analýzy založené na interních informacích získaných přímo ze zkoumané společnosti, což je pro tuto práci velkým přínosem, jelikož stanovené závěry jsou podloženy reálnými tržními údaji. Práce rovněž vychází z výzkumných metod prováděných mezi zákazníky jednotlivých mobilních operátorů, přičemž jejich cílem bylo zjištění postoje zákazníka k novým technologiím nebo povědomí o značce operátora či jeho marketingové komunikaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.