Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Lidová píseň na Horácku a její využití ve školních a mimoškolních aktivitách dětí
Myslivcová, Jana ; Veverková, Jana (vedoucí práce) ; Volavá, Iva (oponent)
Autorský abstrakt Bakalářská práce s názvem Lidová píseň na Horácku a její využití ve školních a mimoškolních aktivitách dětí se v první části zabývá problematikou lidových písní z pohledu sběratelství, dělení, námětů, hudební teorie. Druhá část práce řeší problematiku využití horácké lidové písně ve školních a mimoškolních aktivitách dětí. Přestože Horácko není ve srovnání s jinými folkloristickými oblastmi u nás příliš známé, řada sběratelů, učitelů hudební výchovy, vedoucích kroužků a souborů pomáhá udržovat tradice. Součástí práce je rozbor tří školních vzdělávacích programů základních škol ve sledované oblasti, analýza nejpoužívanějších učebnic hudební výchovy a pro praktické využití je zařazena vzorová hodina výuky horácké lidové písně. V oblasti mimoškolní se práce zabývá činností školských zařízení pro zájmové vzdělávání, základních uměleckých škol, mapuje dětské folklorní soubory a dává přehled nejvýznamnějších přehlídek a festivalů, kterých se děti z Horácka pravidelně účastní.
Primáti v českých ZOO a možnosti jejich využití v mimoškolních aktivitách dětí a mládeže
Hepnarová, Věra ; Vančata, Václav (vedoucí práce) ; Přívratský, Vladimír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem českých zoologických zahrad a jejich využitím a významem při mimoškolních aktivitách dětí a mládeže. Kromě ochrany ohrožených druhů primátů hrají zoologické zahrady důležitou osvětovou roli. Vzdělávání žáků a studentů je zajišťováno nejen pozorováním rozličných druhů primátů, ale lze ho doplnit i speciálními vzdělávacími výukovými programy. V této práci je také možné se seznámit s chovem zajímavých druhů primátů, vhodných pro mimoškolní a zájmové aktivity dětí a mládeže a českými zoologickými zahradami, které se jejich chovem zabývají. Klíčová slova: mimoškolní aktivita, primáti, zoologická zahrada
Primáti v českých ZOO a možnosti jejich využití v mimoškolních aktivitách dětí a mládeže
Hepnarová, Věra ; Vančata, Václav (vedoucí práce) ; Přívratský, Vladimír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem českých zoologických zahrad a jejich využitím a významem při mimoškolních aktivitách dětí a mládeže. Kromě ochrany ohrožených druhů primátů hrají zoologické zahrady důležitou osvětovou roli. Vzdělávání žáků a studentů je zajišťováno nejen pozorováním rozličných druhů primátů, ale lze ho doplnit i speciálními vzdělávacími výukovými programy. V této práci je také možné se seznámit s chovem zajímavých druhů primátů, vhodných pro mimoškolní a zájmové aktivity dětí a mládeže a českými zoologickými zahradami, které se jejich chovem zabývají. Klíčová slova: mimoškolní aktivita, primáti, zoologická zahrada
Lidová píseň na Horácku a její využití ve školních a mimoškolních aktivitách dětí
Myslivcová, Jana ; Veverková, Jana (vedoucí práce) ; Volavá, Iva (oponent)
Autorský abstrakt Bakalářská práce s názvem Lidová píseň na Horácku a její využití ve školních a mimoškolních aktivitách dětí se v první části zabývá problematikou lidových písní z pohledu sběratelství, dělení, námětů, hudební teorie. Druhá část práce řeší problematiku využití horácké lidové písně ve školních a mimoškolních aktivitách dětí. Přestože Horácko není ve srovnání s jinými folkloristickými oblastmi u nás příliš známé, řada sběratelů, učitelů hudební výchovy, vedoucích kroužků a souborů pomáhá udržovat tradice. Součástí práce je rozbor tří školních vzdělávacích programů základních škol ve sledované oblasti, analýza nejpoužívanějších učebnic hudební výchovy a pro praktické využití je zařazena vzorová hodina výuky horácké lidové písně. V oblasti mimoškolní se práce zabývá činností školských zařízení pro zájmové vzdělávání, základních uměleckých škol, mapuje dětské folklorní soubory a dává přehled nejvýznamnějších přehlídek a festivalů, kterých se děti z Horácka pravidelně účastní.
Hudební výchova jako mimoškolní aktivita
ŠIMOTOVÁ, Kateřina
Diplomová práce se zabývá možnostmi hudebního vzdělávání v domech dětí a mládeže v jižních Čechách. Zaměřili jsme se na nabídku hudebních aktivit, materiální vybavení, formy výuky a možnosti prezentace výsledků práce. Dále se v práci uvádí srovnání se soukromou hudební školou Yamaha, která působí v pěti jihočeských městech a je tedy konkurencí hudební výuce v domech dětí a mládeže. V příloze jsou uvedeny fotografie a jiné další materiály, které dokreslují zpracované téma.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.